Sluven Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg har sett charlies angels filmene eller kossen det nå skrivest, en del ganger ja har en tedens til å bli veldig forelsket i noen filmer Har sikkert sett mangen andre filmer mangen ganger og, men de kommer jeg ikke på akkuratt nå... Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Platoon har jeg vel sett ca 20 ganger...blir aldri lei av den....Men så elsker jeg krigsfilmer også da..... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 blazing saddles. 5365458[/snapback] Denne er det mange år siden jeg har sett. Husker jeg hadde store forventninger, men ble litt skuffa. Hadde jeg bare en dårlig dag? Bør jeg se den igjen? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Selv har det gått mye i The day after tomorrow :!: har sett den altfor mange ganger i det siste :!: IKKE mas her, bruk chatte tråden under film/tv til det, vil ikke at denne tråden stenges grunnet noe så teit som at den har gått OT:P Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Apocalypse Now (redux) har jeg sett sånn ca 80 ganger. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Saving Private Ryan 14 ganger Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 blazing saddles. 5365458[/snapback] Denne er det mange år siden jeg har sett. Husker jeg hadde store forventninger, men ble litt skuffa. Hadde jeg bare en dårlig dag? Bør jeg se den igjen? 5365530[/snapback] den er jo kjempedårlig egentlig.. det er bare at vi tok den opp på vhs, og har tatt så godt vare på den.. så nå har det bare blitt litt tradisjon. Slutten er helt forferdelig dårlig, men det gjør den bare enda mer morsom.. Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Fight Club, Pulp Fiction, Reservior Dogs, This Is Spinal Tap og Almost Famous Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Saving Private Ryan 14 ganger 5365864[/snapback] Ikke så mangen ganger som deg da.. Men er nok noe rundt der ja, Kul film Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 har foressten sett lotr 1 rundt 10 ganger, men det har vel de fleste... Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 I mine unge dager gikk det forferdelig mye i The Rock. Tror jeg så den 10-15 ganger i løpet av et år. Det var skyting, vold og eksplosjoner....hva mer trenger en gutt på rundt 12 år. Den filmen jeg sikkert har sett mest nå, er nok Shawshank Redemption. En fantastisk film, som jeg aldri går lei av. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Sett band of brothers serien mange ganger sykt bra serie så kun en episode så kjøpte jeg sammle boksen. Ellers er Das boot sett over 10 ganger, verdens beste ubåt film. L.A. Confidential sett minst 40+ ganger rå film Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 I mine unge dager gikk det forferdelig mye i The Rock. Tror jeg så den 10-15 ganger i løpet av et år. Det var skyting, vold og eksplosjoner....hva mer trenger en gutt på rundt 12 år. 5368351[/snapback] Jeg så hele filmen ca 6-7 ganger i fjor sommer. Har spolt meg igjennom de kuleste scenene et par ganger etter det, ja. The rock er jo faktisk en kjempebra film. Vurderer faktisk å se den enda en gang. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 I mine unge dager gikk det forferdelig mye i The Rock. Tror jeg så den 10-15 ganger i løpet av et år. Det var skyting, vold og eksplosjoner....hva mer trenger en gutt på rundt 12 år. 5368351[/snapback] Jeg så hele filmen ca 6-7 ganger i fjor sommer. Har spolt meg igjennom de kuleste scenene et par ganger etter det, ja. The rock er jo faktisk en kjempebra film. Vurderer faktisk å se den enda en gang. 5368899[/snapback] Det var en del ganger iløpet av en sommer, ja. Er en del år siden jeg så den sist nå. Så litt av den på TV3 for en tid tilbake, ventet på at en annen film skulle begynne. Følte at "appetitten" fot The Rock ble vekket igjen da, så må nok se den om ikke så lenge Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Har sett Super Troopers noen ganger, ja. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Léon har eg sett mange gonger, knall film! Endret 1. januar 2006 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hard rain og lotr filmene. Lenke til kommentar
Ardbeg Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Hmmmm... Tror jeg har sett Akira noe rund 12 ganger siden 2001... Ellers er det vel bare Dogma som ligger på andreplass. Ca. 7 ganger, elns... Men Akira blir jeg aldri lei! Har også sett hele Hellsing serien(anime) 9 ganger... men siden det ikke er en film så teller vel den ikke... EDIT: Også LotR-filmene, da... Tror jeg har sett de rundt 30 ganger til sammen... Endret 1. januar 2006 av OnI Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Så Ong Bak igjen i dag for tredje gang. Tony Jaa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå