Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg har sett Aliens vs Predator 37 ganger! *stolt* Hva er det egentlig du ser i den filmen? Lenke til kommentar
Disease Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Van the Man er eneste jeg kommer på Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har sett alle filmene med steven segal og sylvester stallone ekstremt mange ganger Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg har sett Aliens vs Predator 37 ganger! *stolt* Hva er det egentlig du ser i den filmen? o...k... Matrix(den første selvfølgelig) har jeg vel sett ihvertfall 25 ganger. Ringens Brorskap scorer også nesten like høyt. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg har sett Aliens vs Predator 37 ganger! *stolt* Hva er det egentlig du ser i den filmen? ALIENS!! Men selvfølgelig PREDATORS for t3h win!! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg har sett Aliens vs Predator 37 ganger! *stolt* Hva er det egentlig du ser i den filmen? ALIENS!! Men selvfølgelig PREDATORS for t3h win!! Såppass ja. Jeg har på følelsen at du liker filmer med Seagal og Schwarzenegger også. Kan det stemme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg har sett Aliens vs Predator 37 ganger! *stolt* Hva er det egentlig du ser i den filmen? o...k... Huh? Hva var poenget med det innlegget? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Kjenner en fyr som har sett Istid MINST 10 ganger... Det syntes jeg er litt scary Lenke til kommentar
chil Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Istid er tøf, findig nemo er også tøf.. jeg liker sånne tegnefilmer særlig "måke" senen i findig nemo er GENIAL! alle dyra snakker og er mere eller mindre intligente..men måkane er stokk dumme som vanelig MIne Mine mine mine..heheh lo godt da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Forrest Gump og Shawshank Redemption , sikkert sett de 50 ganger siden de kom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Kjenner en fyr som har sett Istid MINST 10 ganger... Det syntes jeg er litt scary Det synes ikke jeg. Det er en sånn type film. Jeg har sikkert sett den nesten 10 ganger jeg også. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg har sett Aliens vs Predator 37 ganger! *stolt* Hva er det egentlig du ser i den filmen? o...k... Huh? Hva var poenget med det innlegget? Var retta mot Acolytes innlegg, quota over litt for mye Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg har sett Aliens vs Predator 37 ganger! *stolt* Hva er det egentlig du ser i den filmen? ALIENS!! Men selvfølgelig PREDATORS for t3h win!! Såppass ja. Jeg har på følelsen at du liker filmer med Seagal og Schwarzenegger også. Kan det stemme? Hva er galt med Seagal og Arnold? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg har sett Aliens vs Predator 37 ganger! *stolt* Hva er det egentlig du ser i den filmen? ALIENS!! Men selvfølgelig PREDATORS for t3h win!! Såppass ja. Jeg har på følelsen at du liker filmer med Seagal og Schwarzenegger også. Kan det stemme? eeh... nei! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Chain Reaction 3, en sykt bra sykkelfilm! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hva er galt med Seagal og Arnold? Hehe. Det jeg siktet til var at jeg trodde AcolyteGutripper likte filmer med mye action i, og ikke den helt dype storyen. Ingenting negativt om disse skuespillerne. Men tok visst feil Lenke til kommentar
simes Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Såppass ja. Jeg har på følelsen at du liker filmer med Seagal og Schwarzenegger også. Kan det stemme? Hva er galt med Seagal og Arnold? Det samme lurte jeg på! Vi skal absolutt ikke ha noe Arnold-dissing her. Han er tross alt konge blant menn. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Såppass ja. Jeg har på følelsen at du liker filmer med Seagal og Schwarzenegger også. Kan det stemme? Hva er galt med Seagal og Arnold? Det samme lurte jeg på! Vi skal absolutt ikke ha noe Arnold-dissing her. Han er tross alt konge blant menn. Arnold=Dritt Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Gi dere. Arnold er på 2. plass på svineharry-listen min. Rett etter Carl&Eli Hagen, tett fulgt av Cowboy Laila, Philip og Valgjerd Lenke til kommentar
Njål Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Gi dere. Arnold er på 2. plass på svineharry-listen min. Rett etter Carl&Eli Hagen, tett fulgt av Cowboy Laila, Philip og Valgjerd Jeg skal ikke si meg helt uenig i akkurat dét, men samtidig er Predator og spesielt den første The Terminator knall-filmer, og ville neppe vært det uten Arnold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå