Gjakmarrja Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Jeg så en film en gang så jeg bare falt helt.... for... Jeg kan se denne filmen et par ganger i uken, noe jeg har gjort de siste årene tror jeg husker ikke helt Filmen heter The Italian Job... Kanskje det med interesser og gjøre... jeg liker hacking, sprengstoff, raske biler og teknologi. Alt dette og mer har denne filmen og by på... Noen andre som har noe slikt forhold til en film... Skal forresten se den filmen nå i kveld! UPDATE: INNLEGENDE KAN OGSÅ INNHOLDE EN SVAK FORM FOR KOMMENTARER TIL ANDRE FOLKS INNLEGG Endret 2. januar 2006 av chills Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 Ikke så mye nå lengre, men når jeg var ca. 9-10 år så jeg Street Fighter med Van Damme 2 ganger til dagen i en periode på 10 dager. + jeg har sett den ca. 10 ganger etter det. Nå for tiden er det Ichi the Killer og Dazed and Confused jeg kan se flest ganger, men det er ikke spesielt ofte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 Evil Dead.. må ha sett hele trilogien 10 ganger minst. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 Fight club!!! utrolig bra film, umulig å få seg med alt Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 Kan ikke komme på noen filmer jeg har sett flere tusen ganger, men etter at jeg så Saw for første gang, elsket jeg den så mye at jeg så den to ganger til. (I strekk, altså) Det samme med Fight Club og Se7en. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 Disneys Jungelboken og Robin Hood har jeg sett mang en gang. Vil tippe rundt 30 ganger til sammen. I nyere tid er The Usual Suspects den filmen jeg har sett flest ganger (3). Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 'Lost Highway'. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 Den filmen jeg har sett mest ganger må være "Lock, Stock and two smoking barrels"... Men er lei den nå btw: Syk emnetittel. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 Jeg merker en svak avhengighet til filmen The core Den er nesten det samme innholde, teknologi og hacking! Gone in 60 seconds er også en film jeg har sett altfor mange ganger... den filmen er snadder.... Raske biler, digge dager, teknolog og litt hacking! Forresten er det noen her som har giddet og se alle 3 ringenes herre filmen i strekk... då mener jeg extended edition? Den første av de så jeg på nattkino med klassen, sovnet! Det var min skyld då ikke filmen... den var god... men litt mye og ta inn på så kort tid :!: Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 Haha, The Core er så latterlig bra. Ellers, tror jeg så The Girl Next Door 3 ganger på rad. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 har mange fimler jeg har sett hundrevis av ganger. Bl.a. alle die hard filmene.. de har etterhvert blitt sånn at jeg setter de på når jeg skal sove.. ser gjerne 15 min hver dag i en uke.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 Har nok sett star wars og ringenes herre filmene en god del ganger ja. Eller ser jeg ikke filmer så mange ganger, men nå i det siste har jeg sett Black Hawk Down en del ganger(har litt moderne krigføring stemmning for tiden) Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 Har sett mange filmer, mange ganger, men Snatch er den filmen jeg har sett flest ganger. 30 ganger har gått glatt, husker jeg talte opp til 25, men etter det blei det litt kluss. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Lattis... Her er min stemning: teknologi, sprengstoff, hacking, raske biler og digge damer... Og tro meg det er ikke mange filmer så klarer og balansere denne kobinasjonen! Apropo hacking... LENGE leve Swordfish Endret 28. august 2005 av chills Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 Har sett mange filmer, mange ganger, men Snatch er den filmen jeg har sett flest ganger. 30 ganger har gått glatt, husker jeg talte opp til 25, men etter det blei det litt kluss. ja denne film og! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 Pulp Fiction Fight Club Lèon The Lion King Toy Story The Matrix Requiem for a Dream True Romance Snatch The Big Lebowski The Boondock Saints Clerks Mallrats The Evil Dead The Whole Nine Yards Ice Age Noe sånt. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 Hmm, det må bli the fast and the furious 1 og 2.. Beverly hills cop 1, 2 og 3 Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 scarface og pulp fiction sett ca 10 ganger digga dinosaurer da jeg var liten tass. så jeg har vel sett godzilla og jurrasic park, 10-20 ganger. tom og jerry filmene mine, så jeg vel så mange ganger da jeg var liten. at foreldrene mine ble gale Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 så the italien job 10-15 ganger Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 Swordfish Finding Nemo The Italain job LOTR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå