IRRupt Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Kan godt tenke meg å splitte signalet til to tv'er. Enten ved at signalet splitter kontinuerlig eller ved at man benytter en bryter som veksler mellom de to tv'ne. Noen forslag? Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 kan da ikke være så vanskelig å lage en slik kabel da ? om du kjøper, og kutter og spleiser sammen. Lenke til kommentar
IRRupt Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Er det ikke fare for at det lett blir forstyrelser/dårligere signal ved en slik "hjemmeløsning"? Lenke til kommentar
eljareljar Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Heisann... Dette var det eneste jeg fant i farten, men da må du nok bruke scart på den ene tv'en som jeg forstod det... http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308008&cks=SER Håper dette funker da jeg ikke har prøvd det selv.. edit: mulig dette bare var andre "veien" altså to inn og en ut bare se på det selv Endret 31. august 2005 av eljareljar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå