Snillingen Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg har hatt sure oppstøt i rundt tere uker nå og jeg lurer på om noen av dere vet hva jeg kan gjøre for å bli kvitt dem. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Er det i forbindelse med trening? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Er det i forbindelse med trening? det kommer ofte når jeg har jogget en stund, men jeg er ikke sikker på at det har noe med trening å jøre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 om det er mage sure som kommer opp i halsen kan du drikke melk. men det finnes også medisiner for slikt Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 jeg sverger ved allah at det hjelper å drikke melk! Har hatt surt oppstøt 100000 ganger og hver gang har jeg drukket 1 glass melk og vips det er borte Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Tusen takk. Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Fy faen for et tips! er lut lei av de jævla sure oppstøta! tusen takk! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hva om du ikke liker melk da? Kan du spise f eks corn flakes med melk og det hjelper? (Ikke at jeg har sure oppstøt, men kan være kjekt å vite) Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hva om du ikke liker melk da? Kan du spise f eks corn flakes med melk og det hjelper? (Ikke at jeg har sure oppstøt, men kan være kjekt å vite) Samarin funker fett. Får kjøpt det i alle butikker.... Bare tøm en pulverpose i et glass vann, og hell det ned....funker for sur/råtten mage generelt.... mvh Pantera Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 natron funker vell og tror jeg... men det smaker møkk da drikk heller melk!! billigere og bedre. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Og unngå sterk tomatsaus Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hva om du ikke liker melk da? Kan du spise f eks corn flakes med melk og det hjelper? (Ikke at jeg har sure oppstøt, men kan være kjekt å vite) Jeg har alltid brukt melk, men har hørt at bestefaren min spiser nøtter for å bli kvitt syre oppstøt Det høres litt funky ut, men verdt et forsøk^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå