kunka Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 skjønner ikke hva dere sliter med. w00t betyr what/hva. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 skjønner ikke hva dere sliter med. w00t betyr what/hva. les her du.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Stort sett blir w00t brukt som "hurra", "wot" og "w0t" blir meir brukt for "kva". Det eg har erfart iallefall. Endret 3. september 2005 av zeph Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 det kan jo også brukes i "w00t skjer?!" liksom at du er overrasket over noe.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 skjønner ikke hva dere sliter med. w00t betyr what/hva. Og hvordan kan du si det 100% sikkert? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 I ff11 er det mange som sier w00t, og det har ingenting å gjøre med owned the other team blablablabla. Der sier de woot når de levler opp osv. Og det er feil ! det betyr hva, og når de sier det tenker jeg til meg selv "setter de spørsmål på at de levla opp? de må være overasket" Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) På forumet er det ganske tydelig kva det meiner og At det brukes forskjellig er berre sånn det er, kva det opprinneleg betydde er det sikkert ingen som veit, men i følgde Urbandictionary kom det visst at We Owned The Other Team. Den tydinga må nok ha gått i gløymeboka, første gangen eg har høyrt det. Endret 3. september 2005 av zeph Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Og her kan du se hvordan CS Fjortisser lever daglig: http://www.purepwnage.com/episodes.html Lenke til kommentar
kunka Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 urbandictionary er bare piss, hvis du ikke har skjønt det. søkte på lol, fikk laughing on line. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 urbandictionary er bare piss, hvis du ikke har skjønt det. søkte på lol, fikk laughing on line. Første treff 1. Computer slang for "Laughing out Loud" 2. A phrase meaning to laugh. Mostly used by n00bs See also: lmao, stfu 1. That Rick Hollern is so gay, lol. 2. lol! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 w00t betyr jo hva. Bare hør på uttalesen. Nei, det betyr ikke "hva". Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 w00t = what/hva , ftw = for the win .. hf... Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 woot betyr ikke hva, woot er et gamer begrep for "yay!" eller "hurra!", liksom "woot!! " eller "woot lvl 60!! " eller "woot joo got pownd! ". Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Fatter ikke hvorfor folk sier at w00t betyr "What". Det gjør jo ikke det. Det gjør muligens det opprinnelig eller noe sånn, men det w00t'et som brukes nå, i spill og sånn, betyr "jippi", "hurra" osv. Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 [iC' date=10/09/2005 : 04:03] Fatter ikke hvorfor folk sier at w00t betyr "What". Det gjør jo ikke det. Det gjør muligens det opprinnelig eller noe sånn, men det w00t'et som brukes nå, i spill og sånn, betyr "jippi", "hurra" osv. Korrekt, opprinelig "hva" men nå (lenge siden) "hurra" ^^ Lenke til kommentar
kunka Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 javel, har aldri sett noen bruke det som yay i cs. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hør på uttalelsen da. Woot? - Wot? - What? Woot - What. Bare teit at noen bruker det som "Hurra!" Sånn som forumet. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hør på uttalelsen da. Woot? - Wot? - What?Woot - What. Bare teit at noen bruker det som "Hurra!" Sånn som forumet. Jasså. Det er slik alle CS-ord fungerer ja. Lol betyr ikke Laugh out loud altså, det betyr låll. Jeg vet ikke hva "låll" er for noe, men om man bruker din "geniale" måte å finne ut hva "CS-ord" betyr, så er det jo Låll. Samme med omfg. Det blir vel.... Jeg vet da faen, men du finner vel en eller annen forklaring... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 [iC' date=10/09/2005 : 12:58] Hør på uttalelsen da. Woot? - Wot? - What?Woot - What. Bare teit at noen bruker det som "Hurra!" Sånn som forumet. Jasså. Det er slik alle CS-ord fungerer ja. Lol betyr ikke Laugh out loud altså, det betyr låll. Jeg vet ikke hva "låll" er for noe, men om man bruker din "geniale" måte å finne ut hva "CS-ord" betyr, så er det jo Låll. Samme med omfg. Det blir vel.... Jeg vet da faen, men du finner vel en eller annen forklaring... Jeg kan forklare deg det.. LOL er en forkortelse, OMG\OMFG er en forkortelse. w00t\Woot osv er ett uttrykk, og blitt ett eget ord.. Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Hvis jeg får 3 hs på rad i cs sier jeg klart, "Woot " eller "w00t 3 hs". Hvis jeg blir glad sier jeg woot, høres mer ut som om man blir glad enn at man sier "hva?". De som tror woot er hva tror det fordi de ikke vet hva det betyr men synes det høres ut som "what". Har en bror som ikke kjenner til gamer utrykk engang, til og med han skjønnte at jeg var happy når det sto "Woot!" på msn, det er logisk. Endret 10. september 2005 av Destructionz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå