ssswopp Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 [iC' date=30/08/2005 : 00:03] Altså, lol, noob, stfu, roflmao, osv er jo ikke CS-ord da. De brukes ikke bare i CS, og langt ifra alle ble "oppfunnet" av CS-spillere(eller idioter da, som en heller bør kalle dem). mente ikke akkurat cs ord.. jeg vet jo jeg og at lol,omg,stfu ikke er cs språk, men mere et dataspråk.. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 [iC' date=30/08/2005 : 00:03] Altså, lol, noob, stfu, roflmao, osv er jo ikke CS-ord da. De brukes ikke bare i CS, og langt ifra alle ble "oppfunnet" av CS-spillere(eller idioter da, som en heller bør kalle dem). Så du mener alle som spiller cs er idioter? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg har spilt cs med Metallic.... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 loto = flaks, men skrives som oftest LO2 under spilling1337 = du er du Fj0r10zZ, med sinnsyk spesiell skrive måte. hahaha.. jeg må nesten flire ass.. det er så my rart ass.. ingen som vet hva w00t betyr da?? Du mener det ass ------------ Ordet "ass" er jo like ille som leetspeak. folk bruker det jo hele tida, og det går meg på nervene hver gang. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 [iC,30/08/2005 : 00:03] Altså, lol, noob, stfu, roflmao, osv er jo ikke CS-ord da. De brukes ikke bare i CS, og langt ifra alle ble "oppfunnet" av CS-spillere(eller idioter da, som en heller bør kalle dem). Så du mener alle som spiller cs er idioter? Nei, det mener jeg ikke. Vil ikke påstå at jeg selv er en idiot (selv om jeg spiller CS lite nå for tiden). Det jeg sier er at de som fant på disse ordene er idioter. Ikke akkurat idioter heller... Men liksom... Klarer ikke å finne ord på det, det er bare irriterende med slike ord (joda bruker noen selv). Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 hva betyr plz da?? plis?? Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Nei, please. ok det var det jeg trodde.. Lenke til kommentar
sumoblazer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) her er en bra beskrivelse på n00b, på engelsk http://en.wikipedia.org/wiki/N00b#Noob.2C_n00b Endret 1. september 2005 av sumoblazer Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 det styggeste er w00t, jeg skjønner ikke hvorfor dette skal bety hurrra, fordi det betyr jo egentlig what. kommer jo fra wot/wut/w0t? etc så jeg ser det som at hver gang de sier w00t så spør de om hva Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Woot eller også wootage, kommer orginalt fra Detroit Racing ? reklamen ( han derre galne neger'n som demonstrer lyden til det nye effektannlegget deres). Søk rundt på nettet for å finne reklamesnutten. Ellers påstår også noen at woot også står for: We Own the Other Team. Lenke til kommentar
munky Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ellers påstår også noen at woot også står for: We Own the Other Team. Haha, den var ny! (Jeg har faktisk aldri hørt den før ) Btw, tilbake fra min 2ukers-ferie Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 w00t= we owned the other team Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 <-- Hva skal et forum med en smiley som betyr "We owned the other team" ? Tror heller det betyr noe som "Hurra" eller "Jippi". Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 w00t betyr jo hva. Bare hør på uttalesen. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg vil nå påstå at Newbie og Noob er to forskjellige ting. Noob blir ofte brukt som en negativ ting, altså en nybegynner som nekter å ta lærdom. En newbie er en nybegynner, som alle har vært en gang. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 En noob er jo en newbie og?! Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 <-- Hva skal et forum med en smiley som betyr "We owned the other team" ? Tror heller det betyr noe som "Hurra" eller "Jippi". det kan jo bety flere ting w00t Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 <-- Hva skal et forum med en smiley som betyr "We owned the other team" ? Tror heller det betyr noe som "Hurra" eller "Jippi". det kan jo bety flere ting w00t det står jo at w00t blir hurra/jippi der da.. men har også hørt at noenhar sagt "cs eller w00t??" så det plager meg litt.. mn jeg står for hurra/jippi;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå