detvarvondtdet Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Tyskere på team speak som roper LOL er vel det arigste jeg vet :!: 8236265[/snapback] Hehe..jeg har ledd godt mange ganger av tyskere som roper det.. nv= never mind Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Tyskere på team speak som roper LOL er vel det arigste jeg vet :!: 8236265[/snapback] Haha, enig. Men jeg har også lagt merke til at det som oftest er svensker som sier lol til "vanlig". Satt på TS her om dagen med et par svensker under en mix, og begge ropte LOL hver gang de ble drept. Morsomt å høre på :!: Ikke det eneste tilfellet, men men Edit: Må ta med noen ord; gg = good game gj = good job pld = played/well played hdf = "hold kjeft" på tysk. :/ n1 = nice one ns = nice shot Endret 26. mars 2007 av Elyzium Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 OT Elyzium..Har du spillt Planetarion? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei, før denne tråden våkner fra de døde nok en gang ( ) vil jeg legge til at det ikke er nødvendig å poste ord som allerede er nevnt. De aller fleste ord som "gg" og "gj" er nok nevnt opptil flere ganger på hver side, så de og en lang rekke av vanlige ord er det ikke nødvendig å liste igjen. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Oi da :/ Men jeg leste ikke gjennom tråden (dog det er en god sjanse for at de ordene ble nevnt før..) Uansett så er et kjapt søk på http://www.urbandictionary.com/ mye bedre enn å lete seg gjennom en tråd hvis man er litt usikker. Det er mange forskjellige definisjoner på noen ord, men det er bare å bruke litt logikk for å forstå i hvilken sammenheng det blir brukt. Siden blir flittig brukt av meg. F.eks kan pld bety "well played" eller "Programmable Logic Device". Hvis noen skriver "pld" i chatten etter en runde i CS der du skameide det andre laget, da er det nok well played.. Fornuft Og forresten detvarvondtdet; nei, jeg har ikke spilt Planetarion Lenke til kommentar
sebbe1122 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 som du sa CS betyr Counter Strike, lol. lol betyr laughing out loud. STFU betyr shut the fuck up. FTW betyr fuck the world. noob kommer av newb=newbeginner=nybegynner, en som er dårlig på noe... dette er vel det grunnlegende 4757118[/snapback] FTW kan stå for "fore the win" og! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det betyr for the win, faktisk. Men posten du siterer er nesten to år gammel, og det står flere ganger igjennom tråden hva alle ordene betyr. I tillegg har man urbandictionary som svarer på hva alle slike ord betyr. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 som du sa CS betyr Counter Strike, lol. lol betyr laughing out loud. STFU betyr shut the fuck up. FTW betyr fuck the world. noob kommer av newb=newbeginner=nybegynner, en som er dårlig på noe... dette er vel det grunnlegende 4757118[/snapback] FTW kan stå for "fore the win" og! 8341685[/snapback] FTW står for : For The Winners! Ikke noe annet chrap Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Om det er noen forkortelser man lurer på hva betyr, så anbefaler jeg, akuratt som Elyzium anbefalte, å sjekke de opp på UrbanDictionary.com, som forøvrig er en genial side. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Denne tråden var jo ganske trettentrettisyv. Ser at mange forbinder w00t med joy, det kan de for all del gjøre. Jeg ender som regel opp med å bare skrive ut "w00t", som da blir "what". Lenke til kommentar
kennethz Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 ftw er ikke " fuck the world" det er, for the win... Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 w00t (dobbelt-v null null bokstaven-t): gledesrop. n00b (bokstaven-n null null bokstaven-b): Nybegynner 1337 (en tre tre syv): elite 13375p34k har sine røtter i hacking, hvor det kan være en fordel å ikke si alle ordene rett fram, da men kan bli plukket opp av beskyttelsesmekanismer og overvåkningsbyråer. pwn /- pwns /- pwnd /- pwned: Onlinespill: P ligger ved siden av O -- så "owns" har blitt "pwns", og er nå et sterkere og kulere ord for "Eid" eller "Owned". Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 så har du lol2k hvor lol er det samme men 2k står for 2000 for kilo=1000 og det er liksom lol 2000 ganger Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Tyskere på team speak som roper LOL er vel det arigste jeg vet :!: Da har du ikke hørt loleinar rope "DETTE ER IKKE BRA NOK, GUTTA!" Lenke til kommentar
HwOle Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 som du sa CS betyr Counter Strike, lol. lol betyr laughing out loud. STFU betyr shut the fuck up. FTW betyr fuck the world. noob kommer av newb=newbeginner=nybegynner, en som er dårlig på noe... dette er vel det grunnlegende FTW kan ogsaa bety For the win Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) som du sa CS betyr Counter Strike, lol. lol betyr laughing out loud. STFU betyr shut the fuck up. FTW betyr fuck the world. noob kommer av newb=newbeginner=nybegynner, en som er dårlig på noe... dette er vel det grunnlegende FTW betyr For the win (winner) (vis jeg dreper deg med awp, sier jeg : awp FTW!) Awp for vinneren.. w00t kan bety, vis noen haxer deg igjennom et tre i hode, kan du si w00t!? eller lol ? Hax = skyte igjennom en gjenstad, f.eks et tre en vegg, en dør osv. Ikke forbind dette med hacks, som betyr noen som cheater (jukser) Endret 7. april 2009 av Steamed Lenke til kommentar
SoNdReLfC Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 som du sa CS betyr Counter Strike, lol. lol betyr laughing out loud. STFU betyr shut the fuck up. FTW betyr fuck the world. noob kommer av newb=newbeginner=nybegynner, en som er dårlig på noe... dette er vel det grunnlegende FTW betyr For the win (winner) (vis jeg dreper deg med awp, sier jeg : awp FTW!) Awp for vinneren.. w00t kan bety, vis noen haxer deg igjennom et tre i hode, kan du si w00t!? eller lol ? Hax = skyte igjennom en gjenstad, f.eks et tre en vegg, en dør osv. Ikke forbind dette med hacks, som betyr noen som cheater (jukser) Omg, fuck1ng n4ps 2k, w00t = We Owned Other Team! (slangord for w0t0t = We Owned THE Other Team!) Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Er ikke det w00t blir brukt som på CS nei. w00t er noe du sier når du blir sjokkert av at noen gjør ett sykt headshot f.eks, basically. Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 loto = flaks, men skrives som oftest LO2 under spilling1337 = du er du Fj0r10zZ, med sinnsyk spesiell skrive måte. 1337 = Leet. Leet er den som er best. "mesteren" Lenke til kommentar
avp Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 tenkte jeg bare skulle slenge inn to ord til : lmao : laughing my ass off lmfao : laughing my fucking ass off Disse ser du ganske ofte, hvertfall på youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå