Gå til innhold

hva betyr alle cs ord..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tyskere på team speak som roper LOL er vel det arigste jeg vet  :!:

8236265[/snapback]

Haha, enig. Men jeg har også lagt merke til at det som oftest er svensker som sier lol til "vanlig". Satt på TS her om dagen med et par svensker under en mix, og begge ropte LOL hver gang de ble drept. Morsomt å høre på :!:

Ikke det eneste tilfellet, men men :wee:

Edit: Må ta med noen ord;

gg = good game

gj = good job

pld = played/well played

hdf = "hold kjeft" på tysk. :/

n1 = nice one

ns = nice shot

Endret av Elyzium
Lenke til kommentar

Hei,

før denne tråden våkner fra de døde nok en gang ( :hrm: ) vil jeg legge til at det ikke er nødvendig å poste ord som allerede er nevnt. De aller fleste ord som "gg" og "gj" er nok nevnt opptil flere ganger på hver side, så de og en lang rekke av vanlige ord er det ikke nødvendig å liste igjen.

Lenke til kommentar

Oi da :/

Men jeg leste ikke gjennom tråden (dog det er en god sjanse for at de ordene ble nevnt før..)

Uansett så er et kjapt søk på http://www.urbandictionary.com/ mye bedre enn å lete seg gjennom en tråd hvis man er litt usikker. Det er mange forskjellige definisjoner på noen ord, men det er bare å bruke litt logikk for å forstå i hvilken sammenheng det blir brukt. Siden blir flittig brukt av meg.

F.eks kan pld bety "well played" eller "Programmable Logic Device". Hvis noen skriver "pld" i chatten etter en runde i CS der du skameide det andre laget, da er det nok well played.. Fornuft :wee:

Og forresten detvarvondtdet; nei, jeg har ikke spilt Planetarion :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
som du sa CS betyr Counter Strike, lol. lol betyr laughing out loud. STFU betyr shut the fuck up. FTW betyr fuck the world.  noob kommer av newb=newbeginner=nybegynner, en som er dårlig på noe... dette er vel det grunnlegende :p

4757118[/snapback]

FTW kan stå for "fore the win" og! :hrm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
som du sa CS betyr Counter Strike, lol. lol betyr laughing out loud. STFU betyr shut the fuck up. FTW betyr fuck the world.  noob kommer av newb=newbeginner=nybegynner, en som er dårlig på noe... dette er vel det grunnlegende :p

4757118[/snapback]

FTW kan stå for "fore the win" og! :hrm:

8341685[/snapback]

FTW står for : For The Winners! :woot: Ikke noe annet chrap :woot::wallbash:

Lenke til kommentar

w00t (dobbelt-v null null bokstaven-t): gledesrop.

n00b (bokstaven-n null null bokstaven-b): Nybegynner

1337 (en tre tre syv): elite

13375p34k har sine røtter i hacking, hvor det kan være en fordel å ikke si alle ordene rett fram, da men kan bli plukket opp av beskyttelsesmekanismer og overvåkningsbyråer.

pwn /- pwns /- pwnd /- pwned: Onlinespill: P ligger ved siden av O -- så "owns" har blitt "pwns", og er nå et sterkere og kulere ord for "Eid" eller "Owned".

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Gjest medlem-77217
Tyskere på team speak som roper LOL er vel det arigste jeg vet :!:

Da har du ikke hørt loleinar rope "DETTE ER IKKE BRA NOK, GUTTA!"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
som du sa CS betyr Counter Strike, lol. lol betyr laughing out loud. STFU betyr shut the fuck up. FTW betyr fuck the world. noob kommer av newb=newbeginner=nybegynner, en som er dårlig på noe... dette er vel det grunnlegende :p

FTW kan ogsaa bety For the win

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
som du sa CS betyr Counter Strike, lol. lol betyr laughing out loud. STFU betyr shut the fuck up. FTW betyr fuck the world. noob kommer av newb=newbeginner=nybegynner, en som er dårlig på noe... dette er vel det grunnlegende :p

FTW betyr For the win (winner)

(vis jeg dreper deg med awp, sier jeg : awp FTW!)

Awp for vinneren..

w00t kan bety, vis noen haxer deg igjennom et tre i hode, kan du si w00t!?

eller lol ?

Hax = skyte igjennom en gjenstad, f.eks et tre en vegg, en dør osv.

Ikke forbind dette med hacks, som betyr noen som cheater (jukser)

Endret av Steamed
Lenke til kommentar

FTW betyr For the win (winner)

(vis jeg dreper deg med awp, sier jeg : awp FTW!)

Awp for vinneren..

w00t kan bety, vis noen haxer deg igjennom et tre i hode, kan du si w00t!?

eller lol ?

Hax = skyte igjennom en gjenstad, f.eks et tre en vegg, en dør osv.

Ikke forbind dette med hacks, som betyr noen som cheater (jukser)

Omg, fuck1ng n4ps 2k, w00t = We Owned Other Team! (slangord for w0t0t = We Owned THE Other Team!)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...