larschroe Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg har fått tilbud om å kjøpe en Playstation 2 (den lille typen) med minnekort, to kontroller og ett spill (Eye Toy, med kamera). Alt er lite brukt, og ser nesten nytt ut. Jeg får det for 1000 kroner. Jeg synes det høres billig ut, så tanken var å kjøpe det for å selge det videre og tjene noen kroner. Bør jeg slå til, og hvor mye kan jeg selge det for? Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 på elkjop.no får du en ny uten spill for 1195kr. Så du kan sikkert selge en brukt med 2 kontroller og et spill for 1200-1400 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 kjøp heller ny. Eye toy er ikke noe bra så det er ikke verdt noe etter min mening. ville heller kjøpt ny så ville jeg vært på den sikre siden om at den er helt fin og da får du også angrefrist og noe annet. husker ikke hva det heter Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det er jo ikke noe vits i kjøpe en ny Playstation2 bare for å selge den igjen for det er jo tydeligvis det han er ute etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå