Mathiasman Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Hmm. Nå ble jeg usikker! Er det det programmet som gjøær at man kan kjøre WD-programmer i Linux? Si ifra om det er feil!! Men over til topic, hvordan funker det? Har satt inn GTA-SA dvd-platen og trykket på kjør men så må man velge hvilken prog man skal åpne filen med! Ser ikke wine der. Endret 28. august 2005 av Mathias89 Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 ja vet du hvordan jeg får det til å funke?? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Terminal->cd stiTilExeFil->wine exeFil.exe Endret 28. august 2005 av dabear Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Du vil ikkje få Wine til å kjøre GTA SA, då må du nok bruke Cedega. Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Terminal->cd stiTilExeFil->wine exeFil.exe hmm. tilgi min n00biske erfaring med wine. men jeg har prøvd å skrive forskjellige kommandoer i terminal, men jeg får det ikke til kunne du presiert deg litt bedre? til han som sa at det ikke kom til å gå: det gjør ikke noe, skal installere felere spill, så jeg trenger bare det grunnleggende. PS! har det noe å si at filene ligger på en cd? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det er ikkje mange spel du vil få til tilfredsstillande med Wine. Vil du spele Windows-spel, anbefalar eg dual-boot med Windows. Om du absolutt skal spele Windows-spel i GNU/Linux, skaff deg Cedgega. Kostar nokre dollar, så får du programvare som gjer det og installere spel, samt support, tilgang til forum osv osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå