entonic Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 hei jeg har bestilt en iriver h320se på komplett men i følge dem sliter irvier med levering og har ikke peiling på når den kommer. har de siste dagene tenkt på å bestille sony nw hd5 istedetfor. er det neon som kansje kunne gidd meg en liten indikasjon på de store forskjellene så det er litt lettere å bestemme seg. Lenke til kommentar
entonic Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 ingen *bump* *bump* Lenke til kommentar
mikken Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Du har sikkert bestemt deg, eller så har kanskje iriver levert; uansett så har nomatica iriver sine spillere (www.nomatica.com) Legg til mva og frakt (Jeg betalte 750 for å få den på døra - nei, jeg hadde ikke sjekka prisen på forhånd ) Mitt inntrykk er at Sony fortsatt ikke er helt med i .mp3 racet, men jeg har jo ikke sony, så hva kan vel jeg si? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 funksjonsmessig ligger iriver langt foran sony. Skal du ha sony får du en mp3spiller og ikke noe mer. Og for å ikke nevne et forferdelig programvare. Men sony er mindre enn ipod og i mine øyne mye finere. iriveren er ikke så fin og noe større. Men oser av kvalitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå