EMP-boy Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hei.. Lurte på om noen kunne være snill å hjelpe meg ang tips/råd vedrørende min kommende pc. Jeg har tenkt å kjøpe: AMD 64 3700+ "san Diego" Corsair TWINX 1024-3200 c2 pro ddr mathed Asus A8N-SLI deluxe socket 939 Sapphire Radeon x700pro 256mb full retail 2x Samsung spinpoint p120s 200gb sata2 8mb cache 7200rpmNCQ, sat i raid Nec dvd recorder ND-6540A Sony floppydisk station Zalman reserator1 plus Zalman chipssetkjøler Thermaltake Xaser Tsunami kabinet Thermaltake silent purepower 460W Er rimelig nybegynner, så vil bli kjempe glad om noen har noen tips og råd mht. overklokking av CPU'en og om rammene er greie for overklokking Lenke til kommentar
moiself Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Har samma CPU og kjører den på 2,7GHz. tror nok du kan få litt ytelse ut av dette Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Skal ikke denne posten under "overklokking CPU", kanskje? Lenke til kommentar
moiself Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Skal ikke denne posten under "overklokking CPU", kanskje? jo kanskje det hadde vært lurt Lenke til kommentar
EMP-boy Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Ja kanskje det, men topic'et vedrører osse kossen ram der passer til CPU'en og om mit valg av ram er bra, og jeg er rookie på dette i tillegg så dåkker må bare ha meg undskyldt, så om der er noen der har noen gode tips om det ville jeg bli veldig gla, kossen ram bruker du "moiself" og funker de skikkelig bra m. overklokking?? Lenke til kommentar
moiself Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Har to stk av disse http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=114948&cks=PRL Fungerer helt greit, hadde nok håpet at jeg skulle få litt mer ytelse ut av de, men men. Nå er jeg relativt nybegynner når det gjelder fininstilling av minne og sånn så kan være at jeg ikke har gjort det riktig eller no også da. Lenke til kommentar
EMP-boy Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 thanx skal sjekke dem ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå