ssswopp Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 nja.. topicen sier vel det meste.. jeg har lyst og kjøpe en "bilsubb" og sette på datan.. men hvordan forsterker trenger jeg da osv.. hva må jeg gjøre??(hvis det er noe spesielt som skal gjøres!?) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Du trenger en effektforsterker. Hva slags avhenger mye på hva slags subb du skal ha. Egne sub-forsterkere med alt av filtre og ting kan bestilles fra diverse nettsjapper. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Du trenger en effektforsterker. Hva slags avhenger mye på hva slags subb du skal ha. Egne sub-forsterkere med alt av filtre og ting kan bestilles fra diverse nettsjapper. jeg tenkte på dette: nr.1 : denne den er jo helt grei, trenger jo en forsterker til den da.. nr.2 : denne denne er jo bare helt vill.. men denne trenger jeg en kasse til + forsterker så det kan bli fort dyrt.. tenkte kansje å ta den 1 i 1.omgang og kanskje gå over til den andre hvis jeg gidder.. så da lurer jeg på: -hva for en forsteker trenger jeg til og drive denne subben?? -hva blir prisen på subben?? hvis noen her har et annet valg som jeg kan kjøpe så gjerne send inn.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Denne sub-forsterkeren leverer ca. 120W RMS, noe som skulle være nok til den rør-subben. Forsterkeren koster ca. 1000,- Edit: Forsterkeren er beregnet for innbygging, men det går helt fint å ha den stående løst. Har denne selv, samt en pioneer bilsubb. Endret 28. august 2005 av sedsberg Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 hvor bra, og hva er prisen på din subb?? kunne du annbelfalt rørsubben eller er det bare tull?? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Min sub kosta 1100,- for elementet og 650 for kassa (orka ikke bygge selv). Den rørsubben har jeg aldri hørt noe om, så den kan jeg ikke uttale meg om. Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hvorfor ikke bare kjøpe en vanlig sub Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Hvorfor ikke bare kjøpe en vanlig sub ehh vanlig sub?? du tenker på en sånn kjedelig sak.. det blir ikke det samme.. mye tøffere med en subb til bil.. for det er det ikke så mange som har( som jeg vet) Lenke til kommentar
Tore Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 jeg hadde når jeg var "liten" men bilsubb er bereget for bil, det hører man når de kommer inn i hus... BTW, trodde du skulle montere subben PÅ/TIL kabinettet... så dettan var jo kjedelig... hehe... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Om bilsubben låter bra eller dårlig inne kommer mye an på kabinettet. Skal man ha bilsubben inne så må man som oftest ha større kabinett. Har bygd flere stue-subber med bil-elementer med veldig gode resultater. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 jeg hadde når jeg var "liten" men bilsubb er bereget for bil, det hører man når de kommer inn i hus... BTW, trodde du skulle montere subben PÅ/TIL kabinettet... så dettan var jo kjedelig... hehe... nope du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå