Limstift Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg ville ventet til ATi kommer med sin nye serie.. Er ganske sikker på at dem har noe krutt som snart er klart for å eksplodere nVidia ned i støvlene. Blir utrolig spennende å se. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Men når MPX selger 7800GT for 3095,- så frister det utrolig mye. Siden artikkelen om ATI som kom i dag, sier at kortene er på vei ut av produksjon, så kanskje hører vi mer om dette i løpet av helgen. Hvis ikke så tror jeg at jeg bestiller. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 ikke med 9700pro fra powercolor, de ble sendt tilbake i store antall pga vifte trøbbel, mulig med de to andre Det var problemer med at festepluggene til kjølern på PowerColor 9800pro kortet smeltet. Jeg var føre var og byttet kjøleren med en ATI silencer. Ellers et ypperlig kort! Funker fint enda, men jeg oppgraderer hele systemet i løpet av høsten.. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Leste på www.theinquirer.net at ati hadde "taped out" r580 og at de kom til å komme rundt jul.. Mao, hvis det er noen som tror på julenissen så kan man jo vente til da.. Litt interessant egentlig: http://www.theinquirer.net/?article=25820 Kom over historien der for 1-2 uker siden. Greit at å komme på forsida til theinq får nvidia til å reagere... For teit å overoptimalisere AF så du ikke får noe AF... Endret 31. august 2005 av blackbrrd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå