Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Thundra, wlan kobler ut etter hvilemodus. Hva?

Anbefalte innlegg

Jeg har Thundra 1557E som kommer med Intel PRO/Wireless 2200BG trådløst nettverk. Dette fungerer svært bra til vanlig. Men problemet mitt er at hver gang maskinen går i hvilemodus (dvale), kobler nettverkskortet ut og jeg får da beskjed om at intet trådløst nettverk er tilgjengelig.

Dette er noe jeg har sett tilfelle av før også. Jeg har oppdatert driverene til kortet til 9.0.2.25, men enda er problemet det samme...

Noen som kan hjelpe en stakker? Setter stor pris på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du går inn på korte så settings ved dere du sett fastip så bla bare på toppen der så skal du finn sted der det står: powersave: du kan da velge: off,min save,max save (velg seff OFF, max save står den på nå)

hvis det er dell og andre kan du og sette det i biosen

Endret av ranvik
Lenke til kommentar

Jeg trykker på kortet, velger properties og får opp en del valg. Iallefall etter å ha oppdatert driveren til kortet har jeg følgende valg.

- Ad Hoc Chanel står på value 802.11/g 11

- Intel Troughput Enhanched står på value default

- Mixed Mode protection står på vaue default (CTS-to-self enabled)

- Power Managment står på value lowest nå. På default stod den også på lowest, men tok vekk haka som stod ved default og satte lowest selv.

Det er mange valg etter dette også. Huff. Ingen forandring enda...

Lenke til kommentar

Hei

Hadde samme problemet med min 1557, det rettet seg da jeg la inn driveren til snarveiknappene på venstre side. Der kan du jo slå av og på det trådløse kortet.

Mulig du har lagt inn driveren for dette. Men har du ikke gjort det så er det jo verdt et forsøk.

Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...