ballemann Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jepps, har skaffet meg en "ny" pc, så jeg trenger et m-atx kabinett, helst så lite som mulig, har vannkjøling også, men det problemet får jeg ta etterpå, det ordner seg alltid... har sett litt på dette skal såklart moddes litt, lakkes osv, men noen erfaringer? tenker også på pris, og det der kosta jo bare 500 spenn som passer ganske fint for meg som har andre utgifter :O Lenke til kommentar
atleau Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Aspire X-QPACK og Antec Aria er jo sexy lil thangs da. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 ble ikke helt forelska der egentlig, men er det noen som har erfaringer med dette A0pen kabinettet eller ? lurer på å bestille det snart Lenke til kommentar
torbx Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 ble ikke helt forelska der egentlig, men er det noen som har erfaringer med dette A0pen kabinettet eller ? lurer på å bestille det snart Jeg har et helt likt, bare sort. Anbefaler det ikke dersom du har planer om å ha noe særlig skjermkort inn i det. I så fall må du ha low-profile kort. Dessuten så er det VELDIG trangt bak cd rommen! Kablene tynes og klemmes... Dersom du kjøper det, ha litt tålmodighet når du setter inn disker og sånn. Se nøye etter at kobler ikke ligger i klem, for det skjer fort. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Du sier at du skal ha "M-atx"(mini) kabinett, er det fordi du har et m-atx hovedkort? Man må ikke ha et mini kabinett for å ha m-atx. midi og maxi funker helt fint! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 såklart ikke men når jeg har sjangsen så tar jeg gjerne det miste kabinettet jeg kan ha.., kabler blir ikke noe problem, men er det et greit kabinett altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå