darkness| Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg synes lekser er en uting, så fremt det ikke er en innleveringer eller kun lesning. Innleveringer bør ha frist på lenger enn fra fredag til mandag. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Lekser er nok nødvendig, er tull å bruke timer på oppgaveløsning. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Lekser er, slik jeg ser det, frivillig. Innleveringer er, for din egen del, obligatoriske. Husk at det er dere som skal lære. At læreren får bestemme har ingen direkte hensikt, et ergo kan lekser ses på som frivillig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 når jeg gikk på almenne fag nektet klassen lekser i helgen og nektet 2 prøver på en dag, dette gikk faktisk alle lærerene med på, men da var klassen samlet om det, men nå hadde vi ganske snille lærer da Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Norske elever sutrer for mye. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Norske elever sutrer for mye. Det skal sies at dere som enda er "tidlig" i utdanningsstadiet ikke kommer til å få mindre å gjøre de neste årene, så det er bare å bli vant med det først som sist. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 huh? Er vi enige eller...? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 huh? Er vi enige eller...? Jeg er enig ja, siden det ikke akkurat blir mindre arbeid oppover årene Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 huh? Er vi enige eller...? Jeg er enig ja, siden det ikke akkurat blir mindre arbeid oppover årene Ok, da er vi på nett. =) Nei, dessuten så kreves det ganske mye mer selvstendighet når man begynner å studere. Da vil dere sette pris på at lærerne har terpet med lekser slik at dere har fått opparbeidet gode lesevaner og arbeidsrutiner. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg synes lekser er en uting, så fremt det ikke er en innleveringer eller kun lesning. Innleveringer bør ha frist på lenger enn fra fredag til mandag. Det spørs jo egentlig på hvor stor innleveringen er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå