Espein Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg vurderer å kjøpe dette kabinettet. Jeg har data deler fra før men tror jeg må kjøpe nytt Hovedkort og ny strømforsyning. Jeg er ute etter å få en grei data, ikke til så mye spilling men dagsbruk o.l. Men skal også få kabinettet og "innholdet" til å se kult ut innvendig. Kan dere hjelpe meg med å finne et bra Hovedkort til under 1000,- lappen(vist mulig)? Og strømforsyning som ikke når over 1000,- lappen. Skal også ha casemodes inni, så gjerne no fett jeg kan style med!! Jeg leste også i en test at kabinettet har 4 vifte plasser i fronten.. Har dere tips om noen bra lydløse vifter man kan plasere i fronten? Lenke til kommentar
KeyStroke Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg leste også i en test at kabinettet har 4 vifte plasser i fronten.. Har dere tips om noen bra lydløse vifter man kan plasere i fronten? Du skreiv ikke dimensjon på viftene, men disse funker ganske greit 80mm ZALMAN ZM F1 Click! 92mm ZALMAN ZM F2 click! Bruker 3 av disse 92mm viftene i kassa mi. Dem kommer med en motstand du kan plugge mellom, så du kankjøre på halv hastighet. Merker dem nesten ikke. Vil anbefale at du skaffer støv filtre også, slik at du slipper dritt og støv i kassa di. Microplex har noen kjekke Click! Lenke til kommentar
Espein Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Okey, kult! Men etter mere dB det er i lydutslipp, er det etter mindre den bråker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå