-=Angel=- Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Hei jeg lurer på noe, har anledning til å kjøpe en pc til 500kr følgende ting: p2 450mzh voodoo 3 512 sdram 8bg harddisk tenkte å ha denne til å se divx filmer på tvn hvis d hadde gått. Lurer på om jeg kan se filmer uten at det hakker med denne datan og om jeg må bytte skjermkort. Hvordan kabler bruker jeg også fra datan til tv er helt grønn på området takker på forhånd mvh Angel Lenke til kommentar
escman Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Hadde kjøpt den uansett. Hørtes nesten mistenkelig billig ut. Mulig du må ha bedre skjermkort. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Er ikke voodoo 3 finfint? Bruker det ennå jeg Lenke til kommentar
-=Angel=- Skrevet 10. august 2002 Forfatter Del Skrevet 10. august 2002 Det er en kompis som nettopp har kjøpt ny pc. Så han vil selge den gamle... hadde begynt å lure selv hvis det var noen jeg hadde nettopp møtt og ville kvitte seg med en pc... uansett, hva trenger jeg for å se divx på tvn? og hvordan gjør jeg dette. Lenke til kommentar
xico Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 kjøper du den privat lr.no? jeg vil oxo ha en sånn pc? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Du trenger skjermkort med tv ut .. Trur ikke de koster så ALT for mye, men ellers er den pcen ett røverkjøp , selv om den ikke akkurat er tidenes spillplattform.. :wink: BAre skaff deg skjermkort med tv ut + noen kabler etc. så funker det finfint det .. og kanskje en ny hd til å legge alle divxene på ? :wink: får jo ikke plass til så mange på 8.4gb .. :/ Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Det er jo mulig at det v3 kortet har tv-ut. Mitt har v3 kort har ihvertfall det. Sjekk, da trenger du ikke noe nytt skjermkort. Ellers så funker det fint å se divx på den konfigurasjonen. Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Mitt tidligere grafikkort; Voodoo 3 3000 [AGP 16mb] hadde også TV-ut , selv om tv-ut aldri ble brukt. Husker jeg fikk det til en gang, men da var bildet svart hvitt. Tror det hadde noe med kablene å gjøre, eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå