SebRam Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Trenger deres hjelp til valg av HK. Hardware speccs står i signaturen min. (Alle komponentene som prosessor, skjermkort etc. skal monteres på) 1: ASUS P5AD2-E Premium 2: ASUS P5WD2 Premium Hvilket vil gi best ytelse? Er det ene kortet verdt de 500,- ekstra? Lenke til kommentar
Mikkel_Rev® Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Tror jeg ville foreløpig vagt AD2 kortet, eller Nd2 for jeg sliter fryktelig med ustabil maskin med wd2 kortet. henger seg opp, varmeproblemer, tull og tøys. Driver og prøver og finne ut hva det er da. Dritt er det i alle afl Nd2 kortet kom meget bra ut i test og er nesten like kjapt. Tror det er mer stabilt. Mye bøgg på wd2 enda, men det kommer sikkert fix fra asus. Håper kortet mitt er deffekt eller cpu er deffekt for wd2 virker jo være råeste nå, men ikke med disse bøgga. Et annet er intel 955x express, men asus korta virka bedre. de er relativt mye kjappere i alle fall Endret 2. september 2005 av tommi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå