sull Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hei, jeg har et Creative Webcam NX som jeg prøver å få til å funke på PCen min, men problemet oppstår når jeg skal installere drivere. Etter jeg har installert driveren spør den meg om jeg vennligst kan sette inn webcamet no selv om jeg har satt det inn i USB porten. Hvis noen av dere har hatt samme problem ville det vært greit å vite hvordan dere har løst det Takker på forhånd for all hjelp Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 har det samma cam et selv og funker flott her.. prøv å sett det i en annen usb port.. er ikke sikker men sånn er det med musa(mx 510) så kan hende det er sånn med cam`s og.. men er ikke sikker i min sak. Lenke til kommentar
sull Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Har prøvd flere USB porter, men det ser ikke ut til å virke. Dette var litt rart iom lyset på webcamet funker, bare det at pcen ikke registrerer det... Men takk for svaret ditt Endret 28. august 2005 av sull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå