Gå til innhold

thermaltake sine 3 nye kabinetter:)

Anbefalte innlegg

ok skulle inn på tt sin hjemmeside og se på noe greier da jeg oppdager at 3 nye kabinetter ;) og siden jeg ikke har sett en slik tråd før så måtte jeg bare lage en :blush: så bare å stenge hvis det er en her fra før av etc.

her er god sakene: kabinette tt tai-chi er tt sitt nye store super tower.. tai-chi fåes i 2 utgaver der den ene utgaven har vankjøling inkludert :love: kabinette er "stort" med hele 10 x 5.25"og 1 x 3.5" utvendig.. kabinette har også hjul :D

tt swing har det vært en del snakk om siden de har hatt de på enkelte netbutikker.. swing er et midi tower og er faktisk det første tt kabinette som ikke har dør forran cd rommene(tror jeg).. kabinette fåes i 4 forskjellige typer(svart og sølv, med og uten vindu)

tt sin siste nyhet er tt tuba som er et micro btx kabinett og fåes kun i en farge..

så også tt mystic som jeg heller ikke har sett før :love:

ikke akkurat så mye info jeg har lagt med men er bare å trykke på linkene folks :D

hva syns DU om de nye tt kabinettene??

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
de var ikke så værst de, men er selv mest hypp på Sopranos kabinette til TT. Det er ikke så dyrt med pent å se på Link

kompis av meg har tt soprano.. og han er knall fornøyd.. men hvis jeg var deg ville jeg lagt på 200-300kr og kjøpt tsunami dream.. det er mye finere en soprano og har en rekke andre ting som er bedre.

- veier mindre :thumbup:

- man kan ta ut hdd ramma og "disketstajosn" ramma..

- har gummi oppheng til hhd + at det er thumscrews til så og si alt som trenger å skrus fast :love:

- har lufte riller i frontdøra som sender litt frisk luft inn i kassa:D

har tsunami dream selv og kunne ikke vært mer fornøyd(eller viftene støyer litt da)..

Lenke til kommentar
kompis av meg har tt soprano.. og han er knall fornøyd.. men hvis jeg var deg ville jeg lagt på 200-300kr og kjøpt tsunami dream.. det er mye finere en soprano og har en rekke andre ting som er bedre.

- har gummi oppheng til hhd + at det er thumscrews til så og si alt som trenger å skrus fast :love:

har tsunami dream selv og kunne ikke vært mer fornøyd(eller viftene støyer litt da)..

thnx m8! men nå har jeg ikke penger da. :dontgetit:

Lenke til kommentar

thnx m8! men nå har jeg ikke penger da. :dontgetit:

bare å jobbe litt det vettu :p

skal straks bestille en papst og MIST vifte for å dempe den enste svakheten i dette kabinette(nemmelig støyen :no: ) skal også ha en etch og 2katoder :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...