Nauz Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) ok skulle inn på tt sin hjemmeside og se på noe greier da jeg oppdager at 3 nye kabinetter og siden jeg ikke har sett en slik tråd før så måtte jeg bare lage en så bare å stenge hvis det er en her fra før av etc. her er god sakene: kabinette tt tai-chi er tt sitt nye store super tower.. tai-chi fåes i 2 utgaver der den ene utgaven har vankjøling inkludert kabinette er "stort" med hele 10 x 5.25"og 1 x 3.5" utvendig.. kabinette har også hjul tt swing har det vært en del snakk om siden de har hatt de på enkelte netbutikker.. swing er et midi tower og er faktisk det første tt kabinette som ikke har dør forran cd rommene(tror jeg).. kabinette fåes i 4 forskjellige typer(svart og sølv, med og uten vindu) tt sin siste nyhet er tt tuba som er et micro btx kabinett og fåes kun i en farge.. så også tt mystic som jeg heller ikke har sett før ikke akkurat så mye info jeg har lagt med men er bare å trykke på linkene folks hva syns DU om de nye tt kabinettene?? Endret 28. august 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 de var ikke så værst de, men er selv mest hypp på Sopranos kabinette til TT. Det er ikke så dyrt med pent å se på Link Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Likte best Tai-Chi og Mystic jeg Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 de var ikke så værst de, men er selv mest hypp på Sopranos kabinette til TT. Det er ikke så dyrt med pent å se på Link kompis av meg har tt soprano.. og han er knall fornøyd.. men hvis jeg var deg ville jeg lagt på 200-300kr og kjøpt tsunami dream.. det er mye finere en soprano og har en rekke andre ting som er bedre. - veier mindre - man kan ta ut hdd ramma og "disketstajosn" ramma.. - har gummi oppheng til hhd + at det er thumscrews til så og si alt som trenger å skrus fast - har lufte riller i frontdøra som sender litt frisk luft inn i kassa:D har tsunami dream selv og kunne ikke vært mer fornøyd(eller viftene støyer litt da).. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Likte best Tai-Chi og Mystic jeg Må si at jeg enig der, men så disse på Computex da Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Tai-chi virket solid, men koster flesk: 2.695,- på komplett, og det uten vannkjøling! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311753&cks=PRL Får jo to CM stacker og penger til overs for den prisen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 kompis av meg har tt soprano.. og han er knall fornøyd.. men hvis jeg var deg ville jeg lagt på 200-300kr og kjøpt tsunami dream.. det er mye finere en soprano og har en rekke andre ting som er bedre. - veier mindre - man kan ta ut hdd ramma og "disketstajosn" ramma.. - har gummi oppheng til hhd + at det er thumscrews til så og si alt som trenger å skrus fast - har lufte riller i frontdøra som sender litt frisk luft inn i kassa:D har tsunami dream selv og kunne ikke vært mer fornøyd(eller viftene støyer litt da).. thnx m8! men nå har jeg ikke penger da. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 kompis av meg har tt soprano.. og han er knall fornøyd.. men hvis jeg var deg ville jeg lagt på 200-300kr og kjøpt tsunami dream.. det er mye finere en soprano og har en rekke andre ting som er bedre. - veier mindre - man kan ta ut hdd ramma og "disketstajosn" ramma.. - har gummi oppheng til hhd + at det er thumscrews til så og si alt som trenger å skrus fast - har lufte riller i frontdøra som sender litt frisk luft inn i kassa:D har tsunami dream selv og kunne ikke vært mer fornøyd(eller viftene støyer litt da).. thnx m8! men nå har jeg ikke penger da. bare å jobbe litt det vettu skal straks bestille en papst og MIST vifte for å dempe den enste svakheten i dette kabinette(nemmelig støyen ) skal også ha en etch og 2katoder Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Selv har jeg et nesten nytt Stacker kab som jeg er godt fornøyd med,men jeg vurderer å selge det og kjøpe dette. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=YY0221BB Ikke fordi det er bedre,men fordi jeg har lyst å modde det. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg kjøper stackeren din Snekkern!!!!! Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Har en gammel slik kube stående i kjellern. Planen var en gang en monster htpc med en 15" touch screen i front, men har aldri tid. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Tai-Chi er bare SÅÅÅÅ fett også med intergrert vannkjøling ! da trengs det ikke å borre mange hullene! hadde blitt fett med ett modda sidevindu! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 den linken som er gitt her oppe, vannkjølingen følger vel med bare ikke strømforsyner? eller tar jeg feil, enig at Tai Chi med vannkjøling så utrolig feeettt ut!! hehe Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Syk pris på Tai Chi: 2.695,- hos komplett.no Og det er for versjonen uten vannkjøling! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) ja så det selv nå.. Det er sykt, aldri vært noe interissert i vannkjøling men med en sånt kabbis.. Å JA! Men prisen, ajajaj.. Endret 4. september 2005 av BanAnus Lenke til kommentar
Nodland Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det Swing-kabinettet minner en del om mitt tt Tsunami Dream. Antageligvis døpte de det om etter tsunamikatastrofen i Asia. Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det Tai-Chi Kabinettet likte jeg litt=) Kristian Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 det var pent det! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 tt tai-chi kunne absoluttt vært intressangt. Men skulle gjerne sett at kjøleribbene hadde en funksjon. F.eks at diskene ligger intill siden av kabinettet, eller at varmen overføres via heatpipe e.l. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Nå blei jeg ikke særlig forelska i Tai-Chi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå