vetahutt Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hei, alle sammen. Han har spart litt og får litt - snart busjta...men hvilken bør vi gå for? kriterier: -under 2k -ok kamera -må finnes et par kule spill til den OG EN TING TIL: hvordan er bruktmarkedet med mobiler? mye juks, svindel og tjuvgods og bare å glemme, eller helt greit alternativ? Vh Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hva i helsike en en "kule mobil" ? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hva med K500i? Den kan ha mange spill og har ganske bra VGA kamera. Lenke til kommentar
vetahutt Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 jøss Norsk grammatikk tilsier vel at jeg ikke kan spørre noen: "hvilken KUL mobil skal jeg kjøpe til sønnen min?" oops. Jo det går nok bra. Men hva med denne: "...det var DEN kule mobilen!" Får du assosiasjoner til telefoner formet som kuler da også? Slik at du synes jeg bør si "den kul mobilen"? Og hva med denne: Gi meg gode forslag i stedet for kverulering? Selv om jeg synes at det var litt morsomt... Vh Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Du kan jo i værstefall kutte ut kule, og spørre; Hvem mobil bør jeg kjøpe til sønnen min på 12...? Lenke til kommentar
vetahutt Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 men p-in-p, passer det bedre med "coole"..? Nei, foreslå en bedre måte å skrive det på, jeg greier ikke komme på noen. Dette er ikke ironisk ment, altså. Vh Lenke til kommentar
vetahutt Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Du kan jo i værstefall kutte ut kule, og spørre; Hvem mobil bør jeg kjøpe til sønnen min på 12...? Jaha, men flust av skrivefeil er altså bedre? Hm. Jeg lærer noe hele tiden her på forumet, alltid gøy. Men telefoner: flere forslag til min 12-åring? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg skal ikke blande meg, men tråden er allerede ødelagt. Når du skriver "hvilken kule mobil", så tenker jeg på et par ting. I dagens moderne samfunn, så er ikke rettskriving så veldig viktig. Min første tanke blir; "Er det orddeling her? Mener han kulemobil? Hva er en kulemobil?" Men så finner jeg ut at du kanskje mener en kul mobil. Da blir jo e-en overflødig, og jeg tenker med en gang; "Aha! En vestlending!". De skal jo slenge på en e overalt hvor det måtte passe. Forstå meg rett, det er en del av dialekten, og sånn skal det også være. Men ikke i et skriftspråk. Så du spør etter en anbefaling til en kul mobil som passer til en 12-åring. Der kan ikke jeg hjelpe deg, dessverre. Jeg er mer enn dobbelt så gammel og synes at Nokia 6230 er "kule". Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 men p-in-p, passer det bedre med "coole"..? Nei, foreslå en bedre måte å skrive det på, jeg greier ikke komme på noen.Dette er ikke ironisk ment, altså. Vh Hvilken "kul" mobil... Dette er en kule: Og jeg sa det ikke for å kvervulere heller, men fordi jeg kanskje trodde at det var en type telefonformat som clamshell, candy bar osv... Så hvem av oss er det som henger seg opp her egentlig? Lenke til kommentar
Smurf123 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hei! Synes ikke at det har blitt gitt så utrolig mye hjelp her akkurat... Hva med å kjøpe SE k700i? Du får den for 1.645,- hos mShop...og den har et heilt greit kamera, og en del gode spill... Min lillebror, på 13 år, kjøpte den nå nylig også. Håper det hjalp! Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Stenges, da tråden for lengst er ødelagt med off-topic prat og kverulering av alle deltagerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg