Viggleik Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hei, Hjemme har vi en hp psc 1350 printer og scanner "all in one" den forgje var ødelagt og vi har nettop fått ny, den kopierer og printer ut greit, men når jeg ska skanne et bilde og legge det inn på dataen, kommer det en feilmelding opp dr det står at printeren ikke er koblet til, og at jeg har en hp pcs 1300. Driveren som kom med står det for "hp psc 1300 series" men hvorfor kom den når jeg har en printer med et aent navn? er det noen som kan hjelpe meg? mvh Vegard. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 det høresut som om du har enveis forbildelse til multiskriveren deres. jeg går ut fra at feilmeldingen kommerpå skriveren. hvis du bruker pararell overføring mellom pc og priter ( en tykk kabel med brede kontakter ) så er det en instiling i bisoen på pcen som må settes på for å overføre data begge veier. bruker du usb så antar jeg også at det er en instilig en eller annen plass på pcen jeg er ikke så inne med usb til skrivere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå