[dR]MiljO Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hei. jeg og en kamerat pleier og linke hos meg. jeg har adsl, men når vi skal spille source kommer vi ikke inn på samme server. d går liksom ikke! kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Sikkert fordi dere har samme ip-adresse, stemmer ikke det? Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Nei, faktisk ikke. vi spiller sammen over internett når vi er hver for oss. ,men når vi er sammen hos meg går d ikke Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Fordi dere har samme ip adresse. Både du og kameraten din har den ip`n du har tilvanlig. Når kameraten din er hjemme hos seg, får han en annen ip. Forsto du? Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 joa, men hvorfor går d når vi er hos han da? Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 går det ikke ann og ha flere ip'er på adsl greiene? hørt snakk om det.. så kansje han har flere og du har bare en... er det routere eller noe in i bildet? Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hmm... det var rart! Sist jeg var til en kompis å linket spilte vi CS:S og HL2:DM på samme internett server uten problem Siden vi begge har telenor adsl koblet vi bare adsl modemet inn i en switch og alt fungerte Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 har en router ja. en sparklan ap router4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå