Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Heisann! Går i planer (med stor vekt på "planer") om å gå til innkjøp av en slik skjerm nevnt i topic... Men jeg har noen få betenkeligheter.... Den foreløpig største er hvordan dette kommer til å fungere i spill som ikke støtter høye oppløsninger.... Skjermens "native" oppløsning er noe slik som 1920x1200... Hvordan kommer dette til å fungere i spill som f.eks WoW som har en max spilloppløsning på 1600x1200(wide)? Innebærer dette at jeg må spille i en annen oppløsning enn "native"? Ville ikke dette resultert i uskarpt og dårlig bilde? Mvh. Trillian Endret 28. august 2005 av Slettet-EkRmMDKFIU Lenke til kommentar
Lolcat2016 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Heisann! Går i planer (med stor vekt på "planer") om å gå til innkjøp av en slik skjerm nevnt i topic... Men jeg har noen få betenkeligheter.... Den foreløpig største er hvordan dette kommer til å fungere i spill som ikke støtter høye oppløsninger.... Apple-skjermene støtter ikke 1:1 skalering, i motsetning til f.eks. HP L2335 og Dell 2405. Dette var en av grunnene til at jeg valgte HP istedet. Hvis du skal spille i en lavere oppløsning på en Apple-skjerm, vil bildet bli strukket ut og føre til en forringelse av bildet (for ikke å snakke om at aspektforholdet blir galt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå