Gå til innhold

Apple 23" Widescreen i spillsammenheng

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Heisann!

Går i planer (med stor vekt på "planer") om å gå til innkjøp av en slik skjerm nevnt i topic... Men jeg har noen få betenkeligheter....

Den foreløpig største er hvordan dette kommer til å fungere i spill som ikke støtter høye oppløsninger....

Skjermens "native" oppløsning er noe slik som 1920x1200... Hvordan kommer dette til å fungere i spill som f.eks WoW som har en max spilloppløsning på 1600x1200(wide)?

Innebærer dette at jeg må spille i en annen oppløsning enn "native"? Ville ikke dette resultert i uskarpt og dårlig bilde?

Mvh.

Trillian

Endret av Slettet-EkRmMDKFIU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

Går i planer (med stor vekt på "planer") om å gå til innkjøp av en slik skjerm nevnt i topic... Men jeg har noen få betenkeligheter....

Den foreløpig største er hvordan dette kommer til å fungere i spill som ikke støtter høye oppløsninger....

Apple-skjermene støtter ikke 1:1 skalering, i motsetning til f.eks. HP L2335 og Dell 2405. Dette var en av grunnene til at jeg valgte HP istedet. Hvis du skal spille i en lavere oppløsning på en Apple-skjerm, vil bildet bli strukket ut og føre til en forringelse av bildet (for ikke å snakke om at aspektforholdet blir galt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...