Gå til innhold

Beste musikkavspiller program i spill?

Heineoen

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Vet ihvertfall et program som ikke bruker så mye ressurser... inv_biggrin.gif

Regner med at det er MediaMonkey du refererer til.....

Pleier å ha musikk på når jeg spiller CS, men med MM, så lagger det sykt i spillet. Bildet hakker. Bruker jeg Winamp funker alt fett.

Noen tips til bedre bruk av Media Monkey?

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

For å si det slik MediaMonkey bruker mer resusser enn Winamp værtfall, men det skjønner jeg, MM er jo et litt "større" program enn winamp.

Akkurat nå bruker jeg bare Winamp, men har installert MediaMonkey, pleier å bruke den når jeg vil sortere og rydde litt i musikken min, men det er alt.

Lenke til kommentar

når min kjære Winamp 2.95 ligger nede i systemtray, bruker den bare 2,792 k minne. Da spiller den også musikken min. Det funker fint det. Min Winamp ligger bare i systemtrayen ikke i oppgave linjen sammen med alle de andre vinduene. Da Winamp bruker mere minne om den ligger sammen med de andre vinduene. Den bruker mindre minne hvis den ligger i systemtrayen. Ser ikke helt grunn til å kjøre Winamp 5x. Den bruker jo kjempe mye minne, også ser den ikke pen ut at all.

Selv om jeg har en kjapp pc i tillegg til min treige laptop så har jeg alltid Winamp i systemtrayen på den stasjonære også.

Hvis du i tillegg tar av alt visuelle som skinsen og Visualization, så bruker den endre mindre minne. Jeg hater Visualization. Bortkasta bruk av minne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...