TrashMaster Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Blitt hekta på Crazy Crazy Night med Kiss de siste dagene, og lurte på om noen vet om lignende Kiss sanger i samme stil som er like fengende og avhengighetsskapende! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Har du hørt gjennom hele Crazy Nights-albumet? Liker du sangen Crazy Crazy Nights liker du sikkert resten av albumet også. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Har du hørt gjennom hele Crazy Nights-albumet? Liker du sangen Crazy Crazy Nights liker du sikkert resten av albumet også. Generell regel: Høre på album >> høre på enkeltsanger. Lenke til kommentar
SithAnakin Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 kiss har mye super musikk... kanskje black diamond(annen kiss sang)eller Heaven's on fire er noe for deg!! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Kan anbefale alle album til og med '78 (Love Gun). Etter det har de gitt ut mye møkk. Noen bra låter på alle nyere album, men resten er det så som så med.... Kanskje med unntak av Revenge (1992) og Alive III (1993). Psycho Circus (1998) er også blant de bedre av utgivelsene fra '79 og utover. mvh Pantera (gammel Kiss-fan) Lenke til kommentar
kiske Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 god gave rock'n roll rock and roll all nite detroit rock city! christeen sixteen KISS!! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 hva betyr "kiss musikk"? Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 kiss har mye super musikk... kanskje black diamond(annen kiss sang)eller Heaven's on fire er noe for deg!! Tipper Heaven's On Fire vil gjøre jobben ja:) Litt sprøtt å mimre over dette. Kizz ble jo ansett som et Heavy Metal band, men sånn i ettertid så må man jo innrømme at Kizz kun var puddelrock:) Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 hva betyr "kiss musikk"? Kiss er et lokalt rockeband som holdt på for 20 år siden... Ikke rart at du ikke har hørt om dem. De solgte tross alt ikke mange plater liksom. :!: Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 TrashMaster tok ikke poenget mitt... Kiss vet alle hva er, men hva er Kiss Musikk? Om det derimot stod "Kiss-musikk", så skulle jeg ikke stilt spørsmålstegn ved det. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 TrashMaster tok ikke poenget mitt... Kiss vet alle hva er, men hva er Kiss Musikk? Om det derimot stod "Kiss-musikk", så skulle jeg ikke stilt spørsmålstegn ved det. Vel...av de som har svart i denne tråden, er det bare du som ikke skjønte det..... :!: mvh Pantera Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Man kan jo ikke la være å bemerke orddelingsfeil her på forumet... Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Pchyco Circus, er et tøft album.... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Vel...av de som har svart i denne tråden, er det bare du som ikke skjønte det... Hva er det jeg ikke har skjønt? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Anth...vær så snill. On Topic - Unmasked og Dynasty er i mine ører de definitive Kiss-albumene. Men så er jeg på ingen måte noen Kiss-fan. T'Weed Lenke til kommentar
SithAnakin Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Sjekk Love Gun!!! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Anth...vær så snill. Ok, minigallis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå