samsungfan Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Alt går greit i oppstarten, helt til innloggingsvinduet kommer. Man kan logge inn, men bare skjermbildet kommer opp, og deretter blir man automatisk logget av. (jeg rekker ingenting) Før dette problemet inntraff hadde jeg akkurat kjørt en virus-scan med AVG, og ble bed t om å restarte. Eneste jeg husker fra scannen var at den slettet et virus som het "funny". jeg kan heller ikke kjøre maskinen i sikkerhetmodus Forslag? TK Lenke til kommentar
samsungfan Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 ingen som vet????? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jepp. Jeg la inn windows på nytt. Hadde seff backup på alt. Lenke til kommentar
samsungfan Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Ja det er Nok det som må til hm.. jeg vil bare prøve noen boot program som kjører virus proggramm. som jeg har lastet ned. noen som har erfaring med det? takker for svar! TK Lenke til kommentar
*Titan* Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Avast! Antivirus er gratis, og scanner harddisken(e) på et like tidlig tidspunkt som XP's "ScanDisk" gjør.. Gratis er det også Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Kobl hd til en annen maskin. Fisk ut det du trenger. Og smell XP inn på nytt Lenke til kommentar
samsungfan Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Ja dette går jeg nok for Formaterer og så blir nok maskina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå