Gå til innhold

Hva er de beste PC høytalere for rundt 1250,-?

Anbefalte innlegg

Hei!

Er en audiophile-wannabe som ser etter høytalere som vil komplimentere mitt (kommende) Creative X-Fi lydkort. For meg er lydgjengivelse og toneklarhet er mye viktigere enn lydstyrke! Jeg opererer med et budsjett på rundt 1250,- og går helst ikke betydlig over dette. Er usikker på om 2.1 eller et surround setup er best for mitt bruk som primært vil bli musikk og film, kan gå begge veier her (men lener litt mot 2.1).

Har vært inne på tankene om Altec Lansing MX5021, Logitech Z2300 og Harman/Kardon Soundsticks II, men er selvsagt åpen for andre gode alternativer. Så, kjære audiofilitter, hva gir meg best lyd for pengene? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du burde ta en titt på Creative Megaworks 250D, bedre pc annlegg skal du lete lenge etter til den prisen (1350 kr). det eneste 2.1 settet som er bedre må være klipsch ProMedia 2.1 men disse koster vistnok 2000 der man kan finne dem.

Sjekket med audiocompaniet.no som var den eneste utsalgsplassen for Promedia GMX A 2.1. De ville ha den nette sum av kr. 1.995,-. Til sammenligning selges dette settet for £84.26 (eks moms) fra scan.co.uk. Finner det merkelig at et merke som leverer slike tilsynelatende kvalitets produkter blir marginalisert av slike "ranere"! :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...