sir-alex Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Nå har It-Avisen Testet Sony ericsson K600i, testen kan du lese her: http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306924 Den fikk terningkast 4 +Utrolig lekker +Genialt deksel +3G-støtte -Vanskelige taster -Lite minne Hva synes dere Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Synes den virker stilig, men litt dumt at den ikke har minnekortstøtt. Det virker som om dette skal være en slags 3G mobil for folket, og at en derved har dratt litt ned på spesifikasjoner for igjen å få prisen ned på et akseptabelt nivå. Det å kunne surfe med 3g hastighet virker jo veldig digg, eneste problem foreløpig er vel at det stort sett kun er Telenor eller Netcom som gir deg denne muligheten, som igjen betyr at en må binde seg til et overpriset abb. Får håpe Mobyson eller andre billige aktører snart vil tilby 3g funksjonalitet i sine abb. Det hadde ikke vært annet en absolutt glimrende Lenke til kommentar
3000 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Mobilen er meget stillig men den har ikke minne kort noe som er meget synd.. til og med mindre minne en på k700i Endret 28. august 2005 av 3000 Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Synes den virker stilig, men litt dumt at den ikke har minnekortstøtt. Det virker som om dette skal være en slags 3G mobil for folket, og at en derved har dratt litt ned på spesifikasjoner for igjen å få prisen ned på et akseptabelt nivå. Var omtrent det samme SE sa ved lansering. Mobilen har jo gode spesifikasjoner, men man kan ikke legge skjul på at den ikke når helt opp. Forhåpentligvis er prisen langt mindre enn hva ITavisen gjetter. Hvis prisen kommer ned mot 2000 kr kan dette kanskje være telefonen som gjør nordmenn oppmerksom på 3G og videosamtaler. Lav pris kombinert med SE's gedigne markedsandel i Norge kan gjøre denne til en suksess. Designet synes jeg ikke var så lekkert, og det er rett og slett bare 3G som er imponerende i telefonen, men bra likevel Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Dette er en "Dame telefon" Lenke til kommentar
Panic Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 En utrolig stilig og lekker 3g-telefon, men minne er jo rene marerittet Lenke til kommentar
Joagutten Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Er jo allerede en tråd om K600 http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=460788 Lenke til kommentar
warpig Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 dette er en telefon som jeg aldri ville eid selv, men synes den var ganske stilig..... Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Dette er en "Dame telefon" Er det for mye å be om litt argumentasjon? Noen grunner til hvorfor dette er en dametelefon? Lenke til kommentar
Panic Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Dette er en "Dame telefon" Er det for mye å be om litt argumentasjon? Noen grunner til hvorfor dette er en dametelefon? Jeg synes nå ikke at denne telefonen er den mest femi jeg har sett. Altså den er ingen dame-telefon Lenke til kommentar
tbone Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Fikk telefonen i går og er så langt godt fornøyd, 600 spenn for en 3G telefon er vel ikke ille:) Det som er litt irriterende er dårlig respons når joysticken trykkes inn. En annen ting er at det virker som den har langt dårligere mottaksforhold enn 6630, jeg har nemlig grei dekning på 3G nettet hjemme med 6630, men med K600 fikk jeg ikke dekning i det hele tatt. Noen som har erfart det samme? Ellers så funker videosamtale og tv veldig bra på denne, bildekvaliteten er meget bra:) Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 I tillegg får man en artig mulighet til videosamtaler. Kanskje ikke noe man bruker til daglig, men til tider kan det være en artig funksjon å teste ut. Uten å tråkke noen på tærne gir det jo også en ny mening til telefonsex :-) Sier ikke noe mer jeg. De er latterlige. Itavisen(les:Marius Røstad, itavisen repporter) er rett og slett barnslige, høres ut som barnehage unger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå