[SifO] Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hei Har nettopp kjøpt disse høytalerene: Proson Libra 804 og trenger hjelp til å finne en forsterker til disse høytalerene. Har et ganske stramt budsjett på ca. 3000,- (kan legge på en 100lapp eller 3) Takker for alle svar. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Cambridge eller Nad burde gjøre jobben, men har du råd ville jeg personlig valgt denne H/K recievern, eller sett på bruktmarkedet da. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Enig med someday... Spar opp litt mer penger og kjøp HK recieveren. Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 hva med pioneer forsterker???har en 5x80watt pioneer som jeg kjøpte for snart 2 år siden. den kostet da 4800 men du får den nå for 2800 på lefdal og sikkert elkjøp, expert og slike foretninger. den driver ett par av de største eltax millenium høyttalerne. de er oppgitt i 250w RMS og 500 peak. (Hver!) du detter ikke ut av stolen av trykket men den driver høyttalerne noe så sinsykt høyt! HK er nok noe av de beste recieverene men det koster deretter og :o) Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Billig surroundforsterker VS strømsterk stereoreciever.. Vet hvilken jeg ville valgt Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Mine tips: Stereo Surround Eller prøv å finn noe NAD, H/K eller Yamaha brukt. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 RX-V740'en er et knallkjøp for deg Ikke bry deg om kommentarene ang. bananplugger, det har den garantert mulighet for siden det er beskrevet både i manualen og specs på produktsiden. Løp og kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå