Zemeckis Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Hei Kjøpte meg en Nokia 6230i på mandagen som var, men allerede nå så har det kommet litt støv under deksel displayet og det plager meg litt. Jeg har prøvd å ta av fram dekselet og fjernet støvet med den kluten som fulgte med T610 og t-skjorta mi, men det blir mer eller mindre værre. Det samler seg støv på gummibelegget rundt displayet. Noen som har noen tips til å fjerne støvet, eller må jeg gå til en butikk som driver med service for å få de til å fjerne støvet? Endret 28. august 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Ta en Q-tip og fukt den litt. Har funket for meg. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Takker. Skal prøve det Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det finnes også små bokser med komprimert luft som er beregnet på å rense tastatur o.l. Du vet sikkert hva jeg mener Kanskje det kan hjelpe? Litt usikker på om det er ment for formålet, og om det kan skade skjermen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå