HoaXed Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Har lett litt rundt på forumet og sett etter poster som handler om dette, fant jo noen nyttige men ingen som var akkuratt som det jeg trengte. Trenger nemlig en billader til både latitude og inspirion. Helst en billig som mulig egentlig. Kan noen hjelpe meg å finne? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Clas Ohlson har universal billader til laptop til kr 398. Gå til www.clasohlson.no og søk på batterieliminator (eller noe i den stilen). Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Når det er snakk om så mye penger kan du liksågreit kjøpe en inverter og ta med deg flere detajler som ekstern harddisk når du først er ute å kjører. =) Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Når det er snakk om så mye penger kan du liksågreit kjøpe en inverter og ta med deg flere detajler som ekstern harddisk når du først er ute å kjører. =) huh? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Fungerer denne? Og finnes det noen som het mulighet for at noe kan bli ødelagt på pcen eller batteriet gå tomt på bilen?? Denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303230&view=detailed Endret 30. august 2005 av HoaXed Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Da kjøpte jeg den.. Vil den være fremme innen fredag da? Valgte hjem på døra, eller måtte jeg tatt service pakke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå