lokeland Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Jeg og Göncz på forumet holder på med en liten idè til en Norsk side med innholdet case-modding. Personlig har jeg kommet litt ut av trening på både design, XHTML, CSS og PHP! Vi søker derfor en som kan ta seg av design, og en som kan ta seg av kode eller en som kan ta seg av hele jobben. Den er ikke lønnet, med det første iallfall. Prosjektet blir gjort frivillig av alle som deltar. Det vi mangler på siden er et "dypere" design, eventuelt mer grafikk. Vi mangler også et system for artikkel-vising og sideoppbygning generelt. Hittil har jeg bare lagt opp iframes for å teste litt. Vi har tilgang til både PHP og MySQL i fleng. Legger med et testbilde av det nåværende designet. Kan kontakte meg på MSN: [email protected] Eller via mail: [email protected] Mvh Meg og Gönczemann! Endret 28. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Hvorfor ikke bare sette opp Wordpress, eller noe lignende? Om dere ikke greier det, kan jeg jo hjelpe dere, mot en bøtte grunker. Endret 28. august 2005 av George Bush Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 grunker? hadde satt pris på hjelp ja Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 De nevnte jo at det ikke var noe grunker i bildet da :\ Var jo ikke mye til design det du hadde der gitt, men ville gått for wordpress eller lignende tror jeg. Mye bedre enn å lage et nytt Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 det er jo bare et utkast... vi skal så absolutt forbedre designet! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Mye bedre enn å lage et nytt Hvis man ikke vet helt hvordan man lager et nytt, ja. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Jeg har kunnskaper til å kunne modifisere scripts å sette opp, men pga. ADHD så får je gikke konsentrert med nok! Har vurdert AJ Fork (videreutvikling av CuteNews), men WordPress tviler jeg vel litt på. Å modifisere WordPress vet jeg av erfaring at ikke er så lett! Men om noen greier å implementere koden inn i designet som jeg bruker nå er jo det naturligvis kjempefint også. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hadde dette virket litt mer seriøst, kanskje... Har du domenenavn? Hvilke planer har du videre for siden? Hvem skal skrive artikler? Har du en organisasjon som kan registrere .no-domener? Hvem skal lage logoen? Hvordan skal dette markedsføres? Hvor mange besøkende regner dere med? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Domenenavn er under veis, ja. En i familien min som står for å skaffe .no igjennom et eller annet firma! Litt av logoen (teksten) ser du er laget, trenger bare en slags figur som (faktisk) søstra mi skal "tegne" med elektronisk penn! Markedsføring blir vel litt ymse, men det blir en del markedsføring. Problemet er bare økonomien, ting koster og når man er 14-15 år er det ikke bare-bare. Til å skrive artikler har vi naturligvis med og Göncz i tillegg til et par andre interesserte. Den biten tar vi mer ettersom sida kommer opp! Ved tanke på alderen vår er det jo selsvsagt hva du kan forvente, men vi gjør vårt beste. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Den er bare midlertidig.. Om du vil kan du jo lage en selv! Photoshop har nemlig aldri likt meg.. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Koster deg 4 zillioner turbodollars. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Eller så kan han bare stjele det Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Når valutakursen på turbodollars er så skyhøy som den er, ville jeg også valgt veien "småkriminell". + logoen er CC-by-sa Endret 28. august 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Eller så kan han bare stjele det Og bli anmeldt? Lurt for et nyoppstartet selskap... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 utrolig fin logo da takker for initiativet, men hadde vært fint om du kunne laget en bindestrek mellom mod og it mvh Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Logoen var utrolig fin! Trenger vi bindestrek egentlig? Likte egentlig alt med den, fargene også! Men hva med noe mer rundt den skiftenøkkelen? Noe mer.. Unikt! Særpreget for ModIt Endret 28. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 mulig at bindestrek ikke er nødvendig... men enig i at noe "mer" rundt nøkkelen kunne funka bra Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Dere kan få alle PSD-ene, gjøre hva dere vil med disse: Kjør på, men her stopper det for meg. Takk for skryt Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 tusen takk for fine logoer setter stooor pris på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå