Haaland Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 På hovedsiden her på Hardware.no er det jo som kjent linker til siste emner på forumet. Dette er en kjempegrei funksjon, som jeg liker godt. Problemer er bare det at de postene jeg klikker på her, ikke blir lagret som lest. Dermed er de enda ulest når jeg logger inn med mitt brukernavn og passord på forumet. Derfor lurer jeg på om det hadde vært mulig å få en slags auto-login i det du går inn på hovedsiden www.hardware.no, uten at jeg må logge inn manuelt? [ Denne Melding var redigert av: Haaland på 2002-08-10 01:11 ] Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 den funksjonen hadde vert genial! men lurer på om det kan la seg gjøres, isåfall blir det vel masse styr tenker jeg. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 VELDIG god ide.. jeg er villig til å donere 100 spenn til hardware.no for at dem ska få nok til å betale folk til å fixe det :smile:) Lenke til kommentar
Jesus Halten Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Det er en vanlig funksjon i senere utgaver av phpBB som dette forumet er basert på! Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 amund jobber som en gal med å oppdatere testdatabasen. så snart han får til det uten å ødelegge data så får vi og oppdatert versjon :wink: ingen som vil risikere å bli slettet, er det? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Den funksjonen skal være en kurant sak å få til ved hjelp av cookies. Lenke til kommentar
amund Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Quote: Dan Hansen skrev (2002-08-10 08:34):Den funksjonen skal være en kurant sak å få til ved hjelp av cookies. Ja, rent teknisk er ikke dette noe problem. Man lagrer bare brukernavn og passord i en cookie på leserens maskin, og sjekker om denne eksisterer. Skal ta hensyn til dette ved evt. oppgradering av forumet, men det blir nok ikke noen endringer før den tid... Mvh, Amund Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 http://www.club-siemens.com har denne funksjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå