Johnx Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Valgte vanlig formasjon med NTHS, og delte hd opp i 3 partisjoner. Det er mange filer som ikke kan kopieres fra cden når pcen kopier inn i Windows mappa, må trykke prøv nytt eller avslutt. Hva kan dette skyldes? Noen blir hvis jeg trykker prøv på nytt en gang Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 HMMM kopierer du manuelt?? eller skjer dette når du booter med xpcden? sjekk cden for fettmerker og riper, og det kan være cdromen som streiker Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 XP cden står i ja, jeg styrer ikke noe. Har vel kommet til 57 % Tror det er bare å avbryte nå, siden så mange filer blir hoppet over. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Har testet maskina med Memtest 86 og Seatools uten å finne feil, å cdene ble fint av lest, det betyr vel at jeg må handle meg ny Win XP Cd Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Sikkert en av disse grunnene: 1. Cd-rommen har dårlig lesehode 2. cd-platen er skitten Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Fryktelig irriterende, stoppet akkurat på samme fila igjen... Håper at det er cden som har skylda, skal prøve å skaffe ny cd før jeg returnerer pcen Lenke til kommentar
toretors Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Har skjedd hos meg og, prøv med annen CD. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Cden hadde skylda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå