Backbone Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Navn på post sier alt legg gjerne med en liten historie om hvilke modifikasjoner som er gjort med den, f.eks trimming. -trimsylinder (polini 45mm) -trimforgasser (Dellorto) -trimforgasser dyse (0.92mm ) -utveksling for akselerasjon (12/48) -overhalt motor pga skjærte motoren da en skru løsnet inn den Knuste masse inni :snufs: Specs Motorvolum: ca 65ccm Effekt: ca 5hk TROR jeg Toppfart: 90km/t, med en SINNSYK akselerasjon SKRUOBJEKT!!! småmekking omtrent hver dag ...må kunne kjøre denne mopeden hvis du skal kjøre den +++++++++ pluss masse mere, kommer sikkert mere etterhvert++++++++++ Endret 28. august 2005 av Backbone Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 herregud. hva er vitsen med og bruke penger på det tulle der?? Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 herregud. hva er vitsen med og bruke penger på det tulle der?? Ba jeg deg å skrive inn DIN MENING I DENNE TRÅDEN??? har med interesse å gjøre, så ikke bry deg om du ikke har interresse for dette, eller yamaha DT! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Tror du har litt mer hester siden du klarer 90km/t på den. ssswopp, vitsen er at det rett og slett er morsomt Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Tror du har litt mer hester siden du klarer 90km/t på den. ssswopp, vitsen er at det rett og slett er morsomt jepp, du har skjønt det Men hvor mye hester tror du jeg har da? Specs om mopeden står nevnt ovenfor Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 shit får nok ikke til bilde her men har no specks på en yamaha jeg kan knote inn yamaha dt®90 moddel svart/rød heiset og moddet bakdel enkelt modda luftfilter,orginale potter uten plombering 1979 moddel RD 80ccm motor (gammel standard motorvolum 94ccm) portet sylinder av firma planet topp av lokal mekker vacum boks og delorto 21 mm gasser..den går greit for og si det slik.... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Så overser me ein viss persons ukonstruktive innlegg og lar tråden forsette i rett spor. Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 shit får nok ikke til bilde her men har no specks på en yamaha jeg kan knote innyamaha dt®90 moddel svart/rød heiset og moddet bakdel enkelt modda luftfilter,orginale potter uten plombering 1979 moddel RD 80ccm motor (gammel standard motorvolum 94ccm) portet sylinder av firma planet topp av lokal mekker vacum boks og delorto 21 mm gasser..den går greit for og si det slik.... hvordan modda du luftfilteret? Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Effekt: ca 5hk TROR jeg Toppfart: 90km/t, med en SINNSYK akselerasjon Seriøst hør på deg sjæl der da... Haha Endret 3. september 2005 av rc-marcus Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) va det nå du tenkte på? hæ? Ka du mente med det innlegget ditt "rc-marcus"? hæh? hæ? RO DÆ NED! Vi snakke om moped her, å da e d snakk om EN SINNSYK AKSELERASJON! å hvis du har nå imot at vi snakke om en sinnsyk akselerasjon på moped, så pell dæ ut fra den her tråden!! Flere smarte kommentara?? Endret 4. september 2005 av Backbone Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Seriøst hør på deg sjæl der da... Haha Kutt ut spaminnlegg. Flere slike, og du får et ublidt møte med en advarsel. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Tror du har litt mer hester siden du klarer 90km/t på den. ssswopp, vitsen er at det rett og slett er morsomt jepp, du har skjønt det Men hvor mye hester tror du jeg har da? Specs om mopeden står nevnt ovenfor Den "syke akselerasjonen", er den virkelig så syk? Jeg tviler, men samma det. Du har nok litt mer enn 5hk om du klarer 90km/t, noe jeg forøvrig tviler på at du klarer. Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Hvorfor skulle jeg lyge om noe sånt? er det noe vits i å gjøre det? Bare lurer. Edit: og forresten, vi snakker om moped her. og JA! det er en sinnsyk akselerasjon! såklart ikke i motsetning til F.eks en 1000CCM Motorsykkel, men som sagt; Vi snakker om en MOPED! Endret 5. september 2005 av Backbone Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Greit. Husk at moped-speedoer ofte viser nogså mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå