Gå til innhold

Max ytelse???

sun360

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et gf2 mx Pci(fikk det av en kompis for 100kr) kort som jeg har klokka opp til 212/366 fra

170/286.

Nå det jeg lurte på om det var noe mer jeg kunne gjøre for å presse enda mere ut av kortet!?!?!?!

Har de nyeste drv. og får:

3dm. 2000: 4220 :?:

3dm. 2001: 2103 :?:

med:

P3 500@560

384 mb ram

Elite P6bx-a+

P.S.

Jeg er en student så vannkjøling osv. kommer ikke på tale, jo billigere jo bedere.Husk jeg er besatt av å spill alt far Max Payne(konge!!!! :grin: ) til

B&W (SINNSYKT BRA!!! :grin: )

Takk på forhånd!!!

[ Denne Melding var redigert av: sun360 på 2001-11-27 22:13 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte meg nok at det var ikke mer å hente fra maskina! Når det gjelder det sure eplet, så er ikke lommeboka mi full nok enda for oppgra. som sagt er jeg en student :grin::grin::grin:

Takk for svarene, uansett!!!!!!!!!

Godt å se at noen følger med i hvert fall!!!! :wink:

Lenke til kommentar

Jeg har nå fått tak i Nvmax!!!

Ikke dårlig program! :grin: :grin: Får ikke klokka det mer,men men.

Kan noen gi meg noen tips på instillinger i nvmax, jeg har lyst å få enda mer ut dette lusne kortet,men uten å skadde kvaliteten for mye. Jeg prøvde et annet program i stad, satte alt på "max speed" alt så til slutt ut (i 3dmark 2001) som store firkanter som kjørte rundt og skjøt firkanter på en annen

firkant :sad: :sad: :lol:

Så noen tips i nvmax ville hjelp en god del!!!

Takk på forhånd! :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Jeg har hatt ATI Radeon 8500 litt nå og det RULER! Jeg har mine kontakter så jeg fikk det før norge kunne få det! Jeg fikk 7750 i 3dmark2001 (standard) PÅ "full fart" fikk jeg 8877poeng! Ganske bra ikke sant!

Har en XP1700+

Soltekhovedk.

512mb ddr ram

60gb hd

Soundblaster Audigy Retail

dvd

Med w2k!

Commanders

Lenke til kommentar

NOT BAD!!! :eek: :eek:

Bare et lite problemm!!!!! :grin:

Show me the money!!! Because I don't have any! :cry:

Jeg har lagt merke til at folk liker å skryte av 3dmark resultatene sine, jeg må si at det virkelig strør salt på såret mitt når jeg kan ikke få mer en ca 2000-2100 i 3dmark 2001! :mad: :mad:

Nei da,mente ikke å være frekk!!! :lol:

Ganske bra resultat!! Jeg kjenner ikke til så mange resultater fra ATI 8500, men den ser ikke så verst ut!:wink:

Tilbake til mitt problemm vet noen om jeg kan tweake mitt Geforce 2 MX noe mer, tips i NVmax er mer enn velkommne!!!! :?: :?:

Takk på forhånd!!! :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...