rikkmund Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Heisann Sitter og innstallerer mitt msi ms-7010 hovedkort (mini-atx) til et Cavalier 3 kabinett. Problemet er at jeg ikke kjenner til denne jpf kontakten. Den har bare 8 pinner, og fra før sto power led i pin 3-4 og ATX SW sto i pin 1-2. Jeg lurer da på om noen kan hjelpe meg med å koble de nye kontaktene som ikke har samme navn. De heter: Reset SW Hdd Led Power Sw og to enkle som heter + og - Pin 5,6,7 og 8 var tomme. Takker for svar. Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Kan ellers nevne at pinsen ikke står parvis, men en etter en. Er pin1 den første fra venstre eller første fra høyre? ----------------------- ! ! ! ! ! ! ! ! Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Manual, Manual....??? Les der, såvil du finne svar... Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Hadde vært kjekt med en manual ja........da hadde jeg sikkert vært oppe å gå for lenge siden. Cavalier kabinettet sier ingenting om jpf kontaktene, og hk er et spesiallaget MSI-kort som er beregnet for Medion-pc bedre kjent som Coop-pcen.... Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Kan vel finnes noe på google?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå