Complexity Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 er blid avhengig av juiced nå, og mitt klokket 9600xt er ikke så glad i det. spiller på 1024 men da er grafikken så fæl så jeg bruker å kjøre på 1200. har slådd av alt av anti alising og satt world detail på minimum. og det fungerer helt lagfritt.. men av å til (når man får nerbile av bilen osv) så lagger det og på noen baner merker jeg spillet "rykker" og da mister jeg kontrollen og cræsjer dette er da på 1024. skal ikke kjøpe nytt skjrmkort enda så jeg lurte på om det komm til å ha noen effekt å bytte til omega driverene?.. istede for catalyst driverene, og vill trixx fungere med omega driverene?.. mvh ComPLexItY Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Tror det skal hjelpe på klokkingen. Jeg bruker dem og digger dem iallefal. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Tror det skal hjelpe på klokkingen. Jeg bruker dem og digger dem iallefal. ok.. vill prøve.. må jeg bruke drivecleaner for å fjærne di gamle eller? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Tror ikke det, brukte bare vanlig uinstall jeg Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Tror ikke det, brukte bare vanlig uinstall jeg oki.. skal prøve nå, har lastet di ned Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 For morro skyld, re-instaler spillet etter du har instalert Omega-driveren Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 For morro skyld, re-instaler spillet etter du har instalert Omega-driveren for morro skyld?.. har jo kommet så langt og alt.. bah Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Ta vare på save filene Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 SSAAATAAAAN!.. klokka vpu'en helt opp til 567 med di nye driverene!, de gamle stoppa på 500! testa nettop juiced! på 1200 oppløsning og World detail på fult! LAGGET INGENTING!. å så siiinsykt mye bedre grafikk.. helt rått! annbefaler denne driveren TOTALT!. endelig kan jeg spille juiced på bra grafikk og uten lagging Omega Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Problem fixed! yess! ondret signaturen min å.. vill bare fortsatt anbefale disse driverene Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Vil denne nvidia omega driveren: http://www.omegadrivers.net/nvidia/win2k_xp.php gjøre det noe bedre med mitt Geforce MX460? Hadde vært kult! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 det gjør det sikkert. bare å prøve.. du kan sikkert klokke høyere iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå