MyBigMouth Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Så nettopp at denne tråden ble stengt av moderator og jeg lurer. I tråden til moderator skriver han QUOTE Som Joachim sier. Slike tråder stengt før og vi lar det være på den måten. De har en lei tendens til å bli telletråder uten mål og mening. Hvis noen føler en veldig trang til å si hvor de kommer fra, kan de skriver i profiler, signaturer eller kanskje et lite innlegg i SO4?Ref: Link##Stenges## OT baren teller jo ikke på post counting så det at vi kristiansandere får snakke sammen har jo egentlig ikke noe å si så lenge vi ikke oppretter en tråd hver gang vi skal snakke om det! Skader det noen at vi har en tråd for oss selv? Det var jo 3 kristiansandere inne i tråden innen 10 minutter! Som det ble nevnt i "Hvorfor skal ikke vi OT-brukere få noe" så var jo OT baren bare søppel så at vi kan snakke om noe der, skal jo igjen ikke ha noe å si! Jeg prøver bare å skaffe et bedre community på formuet og jeg ser absolutt ingen grunn til at denne tråden burde bli stengt! Jeg bare spørr her.... Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Synes det er helt greit at slike poster blir stoppet, finnes mange andre måter å utveksle meningsløse poster på. Endret 27. august 2005 av Pingla Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 QUOTE (Pingla @ 27/08/2005 : 23:54) Synes det er helt greit at slike poster blir stoppet, finnes mange andre måter å utveksle meningsløse poster på. Men det er da en grunn til at Ot-baren finnes? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Ta det opp med moderatoren som stengte tråden, så får du en lengre forklaring, da vi ikke tar å diskuterer hver eneste trådstenging i forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg