capy Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 har demontert gamecuben, smekket på en chip og testkjørt den. alt bra så langt, men så skal jeg liksom bytte ut orginalkassen med en ICEDCUBE kasse. denne bytter ikke bare ut toppen, men bunnen også, og det er her det blir problemer. jeg får ikke av bunnen. jeg har skrudd ut alle sktuene jeg kan se, tatt av DVD mekanismen og sitter igjen med bunnen+ hovedkortet. hvordan får jeg av bunnen? Lenke til kommentar
capy Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 nevermind. fant det ut selv. det var heatsink skruene som holdt greiene sammen. nå er hele prosessen ferdig og jeg har fått meg en gjennomsiktig, moddet GameCube som også tar vanlige DVD-R plater og ikke bare mini-DVDs. Lenke til kommentar
purity89 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Flott at folk chipper GameCubene sine , og bra at du fannt ut av hvordan man bytter case Skal skrive noe om det i guiden min når jeg får tid, men har en del på gang nå så vi får se når det kommer Lenke til kommentar
capy Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 heh, så ikke hva du hadde skrevet før nå. Jeg har allerede skrevet noen linjer til deg i guiden din. bare rettskriv de, og gjerne forandre litt på de, så er den saken i boks. om du ønsker noen bilder av hvordan programmerenheten blir seende ut i den nye kassen, får du bare gi meg en lyd (pm for eksempel), så skal jeg knipse noen til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå