vnas Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hei Jeg skal kjøpe meg nytt objektiv og ekstern blitz og lurer rett og slett på om disse to som jeg har valgt passer ilag med hverandre og mitt Eos350d. Blitzen Objektivet Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Blitzen: Skal være bra blitz, men den du har linket til er laget for Sigma, jeg ville vært lur og heller bestilt denne hvis jeg var deg Objektivet: Jepp, alle EF og EF-S objektiver skal passe på 350D så vidt jeg vet... Lenke til kommentar
vnas Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Hei. Var akkurat dette jeg var ute etter, denne Sigma blitzen til Canon, men fant jo ikke det Takk for svar Lenke til kommentar
Kigulu Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) hvis du er til makro, så overvej Sigma 70-300 APO macro II Den er vist nogenlunde i samme klasse. Evt. kig på Fred Miranda eller Bob Atkins med "brugerindtryk" af optikker og flash Endret 28. august 2005 av Kigulu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå