osveta Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Er det noen som vet om den finnes evt hvilket brenner program som støtter brenning over nettverk? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Erm, hva tenker du på? Du å ha brenneprogram lokalt på maskinen og hente filen over nettverk går fint hvis du har burn proof. edit: STOR skrivefeil [ Denne Melding var redigert av: jokr på 2002-08-10 00:41 ] Lenke til kommentar
burre Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Mål kapasiteten du har på nettet, Enkleste måten er å kopiere en stor fil over nettet og ta tiden. Sett hastigheten litt under og det skulle gå greit. Her hjemme så får jeg 5 mb/sek over nettet og det skulle forsvare 33.3x (5000kb/150kb). Burnproof er sikkert fint, men har ikke noe erfaring med det. Slår det av og kaster cd-en i stedet dersom det går feil (3 av 100 cd-er) Lenke til kommentar
Neme Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Tror han mente deling av brenneren, akkurat som deling av skrivere, der alle bruker en felles skriver som står lokalt på en server PC (e.l) I dette tilfellet tror jeg du må ha en egen CD brenner som støtter deling over Ethernet. Har en slik på Idefagskolen ihvertfall :smile: Lenke til kommentar
burre Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Ah, da er det egentlig ganske enkelt linux - logg inn og brenn. windows - vnc er vel gratis og fint til å fjernstyre pc-er. windows terminalserver er vel litt flinkere på båndbreddebruk men koster penger. Lenke til kommentar
osveta Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Jeg formulerte meg litt dårlig, det jeg mente var om det finnes ett brennerprogram som tillater å brenne filer som ligger andre steder i nettverkt. Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hva med Nero? Jeg har brukt Nero, funka fint. Man får ikke tilgang til My Network Places gjennom grensesnittet til Nero, men minimèr vinduet, samt et 'explorer-vindu' hvor de filene du ønsker å brenne ligger. Deretter drag n drop. Funka med 24x hos meg _________________ -Sven- My Hardware [ Denne Melding var redigert av: sdhild99 på 2002-08-13 00:12 ] Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 23:57, osveta skrev:Jeg formulerte meg litt dårlig, det jeg mente var om det finnes ett brennerprogram som tillater å brenne filer som ligger andre steder i nettverkt. Hvis ikke brenneprogrammet lar deg velge network shares så kan du f.eks. run -> net use x: maskinnavnsharenavn så får du inneholdet i mappen på x: som du kan velge i brenneprogrammet. Høyreklikk på x: -> disconnect for å fjerne, evt. net use /delete x: ps dette er for win2k/xp, i win9x må du nok høyreklikke på mappa du vil ha og ta "map this folder" eller lignende (går også i 2k/xp). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå