propel Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 FInns det Agp/pci Lock til asus kort? Hvis så hvor finner jeg dette??????å ville det funka med rdram? Lenke til kommentar
NULL Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Jeg kunne ha gitt deg svaret, men pga. det irriterende bildet orker jeg ikke. Lenke til kommentar
Herr_ORdbok Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Quote: Den 2002-08-10 00:23, propel skrev:Finnes det Agp/pci lås til asus kort?Hvis så hvor finner jeg dette? Og ville det funket med RDram? Jeg har nå rettet dine skrivefeil :wink: Lenke til kommentar
NULL Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Quote: Den 2002-08-10 18:52, Herr_ORdbok skrev: Quote: Den 2002-08-10 00:23, propel skrev: Finnes det Agp/pci lås til asus kort? Hvis så hvor finner jeg dette? Og ville det funket med RDram? Jeg har nå rettet dine skrivefeil :wink: Dårlig retting imidlertid. Det skal være AGP, PCI, Asus og RDRAM. "Funket" er vel heller ikke noe godt ord ("fungert" er bedre) -- heller ikke uttrykket "hvis så". "AGP/PCI Lock" kan man kanskje også se på som et egennavn for en teknologi/funksjon, og det trenger da ikke nødvendigvis å oversettes. Så i basis anbefaler jeg deg å finne noe mer konstruktivt å benytte fritiden din på. Lenke til kommentar
enter Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Jeg har nå rettet dine skrivefeil :wink: Dårlig retting imidlertid. Det skal være AGP, PCI, Asus og RDRAM. "Funket" er vel heller ikke noe godt ord ("fungert" er bedre). "Funket" funker det da. Språkutvikling kalles det, - for 50 år siden var halvparten dagens ord feil, - eller i det minste mange av de ... Ellers er jeg ganske enig, - men han som skrev innlegget har vel ikke fått sine svar . - Men det er et vanskelig spørsmål da ... Asus P4S533 har ikke AGP/PCI lock, mens P4B533 nok kan ha det. Det må sjekkes på hvert kort, se http://www.asus.com . [ Denne Melding var redigert av: enter på 2002-08-16 01:13 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå