Vu-caN Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Dette bildet skulle jeg gjerne hatt plakat av, og hengt den opp over senga Beundrere har lov til å sikle Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 synes ikek cola er noe godt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 synes ikek cola er noe godt Må du brenne i helvete Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Bayer er tingen. Vent til du blir eldre lille gutt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hm, Cola i den tilstanden er rått.. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 å fy faen no fekk eg lyst på kola !! Stjeler det bildet til bakgrunnsbilde eg ! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 synes ikek cola er noe godt Flink gutt! Det så skikkelig godt ut, men jeg hadde ikke orket å drikke det ettersom jeg ikke liker coca cola, pepsi max ftw! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 deilig *hente cola* men hva er åppå?.. knust is eller nå sånt? Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 deilig *hente cola* men hva er åppå?.. knust is eller nå sånt? Blir slik om man fryser ned colaen, hvilket jeg skal nå Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det der så bare ekkelt ut syns jeg Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Den så bare GOOOOOD ut!!!!! *sikle* Men har drikki cola nå så ekke akkurat det jeg vil ha nå... Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 deilig *hente cola* men hva er åppå?.. knust is eller nå sånt? Du må ha den nedi frysern i ca 2 timer. Men det kommer helt an på. legger du den i bunnen av frysern går det mye raskere. Spesielt inntil veggene i tillegg. Legger du den på toppen midt på, kan det ta over 3 timer å få slush(1 time forskjell). Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Smaken bli ødelagt hvis du fryser den. Cola skal i kjøleskapet, isbiter i frysen. Disse kan samles i samme glass før konsumering. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Ta maaaaaange isbiter og knus de. Finn en flaske cola på glassflaske og hell i et halvliters glass. Tilsett de finsknuste isbitene. Lenke til kommentar
Vain Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Smaken bli ødelagt hvis du fryser den. Cola skal i kjøleskapet, isbiter i frysen. Disse kan samles i samme glass før konsumering. Cola som har vært frosset smaker ikke noe godt. Men man kan legge colaen i frysern for rask nedkjøling. Tar ca en time. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Smaken bli ødelagt hvis du fryser den. Cola skal i kjøleskapet, isbiter i frysen. Disse kan samles i samme glass før konsumering. for isbiter ødelegger jo ikke smaken... Lenke til kommentar
M-J Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) frossen cola blir jo dau :S nei cola skal nytes direkte fra glassflaske! uten is. Endret 28. august 2005 av M-J Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Smaken bli ødelagt hvis du fryser den. Cola skal i kjøleskapet, isbiter i frysen. Disse kan samles i samme glass før konsumering. for isbiter ødelegger jo ikke smaken... Hater cola`en man får på McDonalds, der tilsetter de isbiter, så mens du spiser maten, smelter isbitene, og colaen smaker stygt. Vet ikke om de gjør det nå lengre, men de gjorde det ihverfall før. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Bayer er tingen. Vent til du blir eldre lille gutt Corona Extra er bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå