Gå til innhold

The Outdated GW Guide. (TOGWG)


Anbefalte innlegg

Ja, det tar ofte en drøy halvtime fra jeg har annonsert til vi går inn til Zaishen. Forskjellen er at vi som oftest faktisk utgjør et nogen lunde kurant lag.

 

Utover det å sette sammen laget, er det ikke noe særlig mer lagleding. De fleste vet hva de skal gjøre, om du i inntaksfasen har vært litt kritisk til hvem du tar med. Som oftest er det også noen andre enn deg som automatisk begynner med "lagleding" (lage taktikk for Courtyard, finne ut hvem som tar orben, osv).

 

Daniel :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Samme her. En halvtime er også et optimistisk overslag, ofte tar det en time å sette opp en gruppe med folk som virker som de har peiling (TS/VT tar jo også litt tid), men så suger de egentlig...

5568811[/snapback]

Noen gang vurdert å lage deres egen gruppe? Ikke vent å få alt servert på et sølvfat.

5569615[/snapback]

:roll:

Og jeg har sluttet med å ta inn et par R2, i lagene mine, for veldedighetens skyld. De fleste fra R2 og ned er ikke dårlige, men de er merkbart dårligere enn R3+. Dette har jeg både erfart med andre og meg selv. Jeg sier ikke at dette nødvendigvis gjelder dere, men tenk dere om.

 

Lag en balanced uten blind invites, og dere vil garantert få et par wins.

 

Daniel :)

Har prøvd dette mange ganger. Det tar rett og slett alt for lang tid å bli rank 3 når du bare får 1-2-3 wins om gangen.

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar

La oss regne litt, shall we?

 

La oss si at jeg spiller i Heroes Ascent 2 ganger i uka, jeg kan ikke spille særlig oftere siden jeg er nøtt til å ha god tid (i tilfellet vi kommer langt).

 

Hver gang bruker jeg 1 time på å sette opp en gruppe. I gjennomsnitt får vi 2 seire med et lag. To seire og et tap tar ca. 30 min. (Ofte litt mer.) Dvs. en og en halv time på 3 fame. Dvs. 2 fame per time. Altså må jeg bruke 90 timer på å bli rank tre. OK, greit nok, jeg har jo mange ganger det antallet timer fra før ingame, men når man tenker på at 60 av de 90 timene er kun chatting for å finne folk, informere om skills, få folk på riktig kanal på TS/VT osv så blir det veeeeldig kjedelig i lengden.

 

Dessuten ville det da ta 2 (ganger i uka) * 3 (fame per gang) * X (uker) = 180 fame (eller er det 175? Uansett, forskjellen er minimal)

X=180/(2*3)

X=180/6

X=30 uker, det er godt over et halvt år... :)

 

Utålmodighet ja...

Lenke til kommentar
La oss si at jeg spiller i Heroes Ascent 2 ganger i uka, jeg kan ikke spille særlig oftere siden jeg er nøtt til å ha god tid (i tilfellet vi kommer langt).

Det er da ditt problem.

Hver gang bruker jeg 1 time på å sette opp en gruppe. I gjennomsnitt får vi 2 seire med et lag. To seire og et tap tar ca. 30 min. (Ofte litt mer.) Dvs. en og en halv time på 3 fame. Dvs. 2 fame per time. Altså må jeg bruke 90 timer på å bli rank tre. OK, greit nok, jeg har jo mange ganger det antallet timer fra før ingame, men når man tenker på at 60 av de 90 timene er kun chatting for å finne folk, informere om skills, få folk på riktig kanal på TS/VT osv så blir det veeeeldig kjedelig i lengden.

Nekter å tro at du bruker en time hver gang, og om gruppa splittes etter ett tap, er noe fundamentalt feil. Om du synes det er kjedelig er også ditt problem. Det kreves en viss dedikasjon for å få ranks i GW. Fatt det. Å finne en guild som faktisk er aktive i HA er også en mulighet. Ditt valg. Men, det er tydelig at du har feil innstilling i utgangspunktet, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å fortsette.

Utålmodighet ja...

Ja.

 

Daniel :)

Endret av danilovic
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Innholdsfortegnelse

 

Faction:

 

I PvP finnes det noe som heter faction som kan brukes for å få tilgang til ferdigheter, oppgraderinger og runer til PvP. Men hvor mye får man egentlig?

 

Random Arenas:

For hvert unikte drap: 20 faction.

For hver seier: 50 faction

For hver "Flawless": 50 faction

For hver 5. seier på rad: 50 faction.

 

4746295[/snapback]

 

jeg har spillt en del i random areas i det siste og jeg har aldri opplevd å få 50 for win og 50 for flawless, får bestandig 25 for win og 25 for flawless, også 25 for hver 5. runde vunnet :thumbup:

Lenke til kommentar

 

Når du får en viss mengde Fame, får du høyere Rank.

Rankene er som følger:

R1 - F25 - No emote

R2 - F75 - No emote

R3 - F180 - Deer

R4 - F360 - Deer

R5 - F600 - Deer

R6 - F1000 - Wolf

R7 - F? - Wolf

R8 - F? - Wolf

R9 - F? - Tiger

R10 - F? - Tiger

R11 - F? - Tiger

R12 - F? - Tiger (Foreløbig ingen spesiell emote for R12+)

 

4747909[/snapback]

 

det finnes jo spillere med rank 12, lurer på hvorfor de ikke har egen emote :ermm:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...