Gå til innhold

The Outdated GW Guide. (TOGWG)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Nei, IWAY er ikke nerfa, og den trenger det strengt tatt ikke. Likevel håper jeg at den blir det. Jeg har slutta helt med HA, da Jarls of Norway ikke spiller der, og det første som blir klint opp i trynet ditt når du kommer til HA er "NEED IWAY!!!" Andre PUGs er det jo ikke å få, da jeg ikke er rank 3.

 

Jeg kan ikke komme inn i grupper fordi jeg ikke er rank 3, og jeg blir ikke rank 3 fordi jeg ikke kommer inn i gode grupper (Og fordi jeg ikke vil spille IWAY). Ond sirkel :p

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke komme inn i grupper fordi jeg ikke er rank 3, og jeg blir ikke rank 3 fordi jeg ikke kommer inn i gode grupper (Og fordi jeg ikke vil spille IWAY). Ond sirkel :p

5548704[/snapback]

La oss starte en klubb! :w00t:

5555826[/snapback]

Woho! Enda flere som klager over at de ikke greier å få spilt HA uten å være rank3!

 

Men seriøst, IWAY er en build som omtrent hadde funka like ålreit uten selve IWAY-skillen.

 

Daniel :)

Lenke til kommentar

Noen gang vurdert å lage deres egen gruppe? Ikke vent å få alt servert på et sølvfat.

 

Og jeg har sluttet med å ta inn et par R2, i lagene mine, for veldedighetens skyld. De fleste fra R2 og ned er ikke dårlige, men de er merkbart dårligere enn R3+. Dette har jeg både erfart med andre og meg selv. Jeg sier ikke at dette nødvendigvis gjelder dere, men tenk dere om.

 

Lag en balanced uten blind invites, og dere vil garantert få et par wins.

 

Daniel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...