Gå til innhold

The Outdated GW Guide. (TOGWG)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så du får 40Fame vist du vinner i HoH foreksempel? :dribble:

Tror det kommer an på hvor mange ganger du vinner på rad, og ikke hvilken bane du er på.

 

 

Kan legge til AS - Aftershock, som i KD/AS war (KnockDown/AfterShock warrior), i listen over ord. Blir ganske mye brukt.

 

Etterhvert kommer man til HoH (Hall of Heroes) hvor det er ett lag mot ett lag.

Når jeg var der var det 3 lag mot hverandre, og ikke bare 1v1.

Endret av PCXray
Lenke til kommentar
Så du får 40Fame vist du vinner i HoH foreksempel? :dribble:

Tror det kommer an på hvor mange ganger du vinner på rad, og ikke hvilken bane du er på.

 

 

Kan legge til AS - Aftershock, som i KD/AS war (KnockDown/AfterShock warrior), i listen over ord. Blir ganske mye brukt.

 

Etterhvert kommer man til HoH (Hall of Heroes) hvor det er ett lag mot ett lag.

Når jeg var der var det 3 lag mot hverandre, og ikke bare 1v1.

lol når vi var der var det 1vs1

Lenke til kommentar
Så du får 40Fame vist du vinner i HoH foreksempel? :dribble:

Tror det kommer an på hvor mange ganger du vinner på rad, og ikke hvilken bane du er på.

 

 

Kan legge til AS - Aftershock, som i KD/AS war (KnockDown/AfterShock warrior), i listen over ord. Blir ganske mye brukt.

 

Etterhvert kommer man til HoH (Hall of Heroes) hvor det er ett lag mot ett lag.

Når jeg var der var det 3 lag mot hverandre, og ikke bare 1v1.

lol når vi var der var det 1vs1

Er ikke fast antall lag i HoH.

 

Antall fame du får øker per kamp, slik som jeg skrev på forrige side...

Lenke til kommentar

En liten ting jeg har enormt lyst til å pirke på :p

 

Elementalist/Elementhersker: Elementherskeren sin rolle er å gi masse skade til fienden. Enkelt og greit, du skal drepe fienden.

 

En Elementalist har ikke nødvendigvis til oppgave å gi noe skade som helst (f.eks wards), så jeg foreslår du endrer det til "Elementherskeren er en class med mulighet til å gi enorm skade, noe som gjør den attraktiv i PvE og PvP. En elementalist kan også spesialisere seg på å beskytte laget sitt (wards etc.), og å slowe fienden (water magic) + mer" eller noe i den duren ;)

Endret av SGE7000
Lenke til kommentar

nå er jo ikke greia her at jeg skal forklare hver eneste mulighet heller. JEg forklarer de viktigste. Spesielt yrker informasjonen må være enkel, siden folk da ikke vet så mye om spillet. Men jeg kan si at den typiske elementhersker brukes til å gi massiv skade.

 

Happy now, ye bastards?

Lenke til kommentar
nå er jo ikke greia her at jeg skal forklare hver eneste mulighet heller. JEg forklarer de viktigste. Spesielt yrker informasjonen må være enkel, siden folk da ikke vet så mye om spillet. Men jeg kan si at den typiske elementhersker brukes til å gi massiv skade.

 

Happy now, ye bastards?

Det ligger noe i ordet den ultimate GW-guide. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...